Nä nu e jag arg!
Ska det verkligen vara så att bara för att man kritiserar en moderator ytterst lite då får man en tillsägelse/varning?
Det handlade för guds skull om en barnvagn
Ska det verkligen vara så att bara för att man kritiserar en moderator ytterst lite då får man en tillsägelse/varning?
Det handlade för guds skull om en barnvagn
Känner att jag måste kliva in här för det var jag som starade tråden som TS pratar om.
Änn en gång så handlade det från första början om att jag undrade om det var fler som hade svårt att sälja sina vagnar. Ingen annonsering eller reklam om min vagn som jag ska sälja inte ens vilket märke den har har jag sagt...Då fick jag en en tillsägelse om att det kan tolkas som annonsering och att tråden tas bort. Jag blev irriterad och skriver en tråd om vad jag personligen tycker inte om ngn enskild person utan att man behöver inte tolka saker på ett sätt som är fel, speciellt inte då det inte finns ngn anledninh till att det var reklam för min vagm, fanns liksom inget alls som tydde på det.
Som sagt inget på hopp eller ngt mot ngn enskild person.
Jag kan inte alltid tycka att det folk skriver är rätt vilket inte är så konstigt menar alla tycker o tänker inte lika( o tur e väl det?) och kan inte heller alltid tycka att en moderator har rätt i de den säger. O den kan ju inte vara ngt fel i det.
Nu lämnar jag den här tråden ville bara förklara vad det från första början handlade om.
Sov gott allehopa
Jag tror att en del kanske inte vet att ni oftast skriver i forumet som "vanliga" medlemmar, utan tror att ni alltid skriver som moderatorer och då uppfattar era åsikter som att de skulle vara gällande för FL.
Eller kanske är det psykologiskt? Ungefär som att vissa inte klarade av att det stod "okänd" som besökare, men "gäst" funkar bättre, ser mindre klagomål nu... *spekulerar lite på kvällskvisten*
muminmy...jasså??hmm..men det är väldigt sällan det undertecknas ..lr ??
bara här i denna tråd så ser man att den enda som undertecknat är du...
sen vill jag bara tillägga..roisin...varför går du upp i taket om ngn anser sig blivit orättvist behandlad??....du blir väääldigt ofta ilsk,och tar åt dig personligt..varför??...du ber oss "vanliga" och se det med öppna ögon(ej dina ord) osv.att man ska inte ta saker så hårt..osv..men själv??..ta inte all kritik personligt...så fort det är ett inlägg ang att moderatorer si lr så..så är du där med klorna framme..ta det lungt...det är inte dig som PERSON vi angriper,det är att VI känner oss kanske trampade,orättvist behandlade..whatever...e du m vad jag menar?..vet att jag svammlar ofta...menar tar du så illa vid dig så kanske man ska ta ett break som moderator ett tag..??..
junja..haha..jag blir lika irriterad att det står gäst ...menar vem vill ha en oinbjuden gäst?
Oj vilka stav fel lite trött jag...så sussa gott på er nu stänger jag ner
Gör ett litet inhopp i tråden, nästan lite OT men ändå inte..
Ett litet förslag att lämna in till redaktionen kanske..
På ett annat forum där jag härjar har alla moderatorer egna privata profiler och när dom modererar (
) så använder dom sej av en och samma MODERATOR profil. Då är det inte heller någon som vet vilken av modsen som sagt till.
Mycket bra tycker jag!
Har inte folk bättre saker att bli upprörda över? Att det fått mothugg och fått en anmärkning som inte ledde någonstans...?? Va, är vi ett gäng småungar som inte tål när någon säger till oss.
Vi har skrivit under reglerna (som många sagt tidigare) då får man acceptera att moderatorerna gör sitt jobb, även om de gör det just mot dig.
Moderatorerna drar inte ned FL i skiten, de är de som ser till att vi inte hamnar i skiten!! Passar de inte, ja avregga er då och gå till Aftonbladet chatt istället eller vad fasen som helst...
Nej stå på er moddisar!!!
(Hmmm....visserligen är det lag på att vi ska betala skatt i Sverige...men just jag som är så himla speciell tror att jag skiter i det för det verkar tråkigt...å jag blir jättesur om nån säger att jag gör fel...)
Monstermamman----------------
Skummade ditt inlägg så det FINNS risk att jag tolkat fel MEN om jag utgår från det som jag TROR att du skrivit så håller jag med
jindra.....ja du...vad ska man säga??
dumt att reagera...urdumt...skäms verkligen att jag blir lack ifall jag känner att det var helt obefängt att ev ta bort ett inlägg som i MÅNGAS ögon var ok...VI vet alla reglerna..men när det blir lite udda borttagningar,att vissa som är av samma sak är kvar men inte andra..ja då blir mn ju själklart lack??men som sagt..det var dumt..
men det var ju tur att du kom in och fick oss se klarhet!..tack...
så from med nu ska jag hålla tyst när jag snear ur....
men eller hur?..nej ..jag ifrågasätter dumma val..självklart...vem gör inte det???
Du har fortfarande inte läst, noname? 
Jag tar inte det personligt. Men jag blir frustrerad när jag för tredje gången förklarat samma sak om och om igen för en och samma medlem och sedan stöter på en sån här tråd. Precis som ett kassabiträde inte tar åt sig personligt av gnällande kunder men naturligtvis själv blir irriterad till slut när ens arbete störs av onödigt gnäll. Det är väl inte meningen att man ska behöva stämpla in i pannan på folk att de ska överklaga om de är missnöjda och inte skriva arga forumstrådar?
Hade jag struntat i detta hade jag inte varit moderator.