• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • Barnakär

Anonym (10 år sen.) skrev 2009-03-18 15:35:03 följande:

Man ska nog vara väldigt skeptisk mot såna före och efterbilder. Dels för att de väljer ut de absolut bästa resultaten givetvis. Hur dina bröst kommer se ut efteråt beror helt och hållet på skicklighet hos kirurg (såklart), men också vilket implantat du väljer och sen största influensfaktorn - hur dina bröst faktiskt är skapta i grunden.
    Jo sant. Jag har faktiskt rätt fina nu. Dom är välformade och identiska, riktigt fina men tyvärr för små. Känner mig inte kvinnlig nånstans..
  • Anonym (75C-D)

Anonym (10 år sen.) skrev 2009-03-18 15:35:03 följande:

Man ska nog vara väldigt skeptisk mot såna före och efterbilder. Dels för att de väljer ut de absolut bästa resultaten givetvis. Hur dina bröst kommer se ut efteråt beror helt och hållet på skicklighet hos kirurg (såklart), men också vilket implantat du väljer och sen största influensfaktorn - hur dina bröst faktiskt är skapta i grunden.
    Titta på victoriaklinikens.com före och efterbilder. De är väldigt sanna och visar verkligen resultatet. Hur dina bröst ser ut innan operationen styr hur de kommer att se ut efteråt. Likadana fast större om man bara lägger in och inte gör lyft eller så. Jag måste säga att Charles på Victoriakliniken är extremt skicklig!
  • Anonym (fundersam)

Har inte läst alla inlägg, jag undrar om man måste byta ut inläggen, efter ett antal år..? Velar mellan koksalt eller gelehallon..

• Anonym (Äntligen!!!)

Anonym (fundersam) skrev 2009-03-18 18:51:31 följande:

Har inte läst alla inlägg, jag undrar om man måste byta ut inläggen, efter ett antal år..? Velar mellan koksalt eller gelehallon..
    Jag kommer att lägga in gelehallon och de behöver man inte byta ut enligt läkaren. Koksalt vet jag inget om...
  • Anonym (HM)

Anonym (fundersam) skrev 2009-03-18 18:51:31 följande:

Vad jag hört och läst på olika klinikers sidor så är implantaten av så bra kvalitet i dagens läge så man behöver förmodligen inte byta ut dom..
  • Söta Nasse

Jag ska ju som sagt göra mina i falköping, men min man följer med då så jag får åka bil dit och hem igen. Sedan åker min man iväg dagen jag opereras och jobbar i skövde så kan han komma tillbaka och sova över en natt och sedan köra hem mig. Men kostar det nått extra att komma på kvällen dagen innan operationen eller blir det bara dubbel ´kostnad för gubben min?

inte så jätte lång tid kvar till min konsultation den 31a nu.

Ni som gör/gjort ristest, gör ni med kokt eller okokt ris?

♥ Renoveringen är igång redan ♥
  • Underbara Dottern o Jag

Min läkare sa oxå att de e "livslängd" på silicon inplantaten nuförtiden.

Trådstart: Nu är det inte långt kvar för oss!! Hmm.. börjar bli riktigt nervös nu... velar fortfarande lite m storleken... Har du bestämt dig??

• Anonym (HM)

Jag har inte bokat något än utan går fortfarande och drömmer..
    Är det inte "Söta Nasse" du tänker på?

• Anonym (10 år sen.)

Nja, livslångt.... det ska man också ta med en nypa salt.
    Det sa även min seriösa kirurg som är Christer på Göteborgs plastik kirurgiska center. Han är dessutom en av de som har allra minst anmälningar på sig (vilket man bör kolla upp!) och sitter som ordförande för plastikkirurgen i för hela Sverige.
    Jag har fullt förtroende för honom.

Det är förvisso tio år sedan jag gjorde min operation, men det är samma som används idag. Jag har sillikon.
    Jag skulle aldrig välja koksalt av många anledningar.

• Anonym (xlnt)

Underbara Dottern o Jag skrev 2009-03-18 20:43:57 följande:

Min läkare sa oxå att de e "livslängd" på silicon inplantaten nuförtiden. Trådstart: Nu är det inte långt kvar för oss!! Hmm.. börjar bli riktigt nervös nu... velar fortfarande lite m storleken... Har du bestämt dig??
    Kanske är mig du tänker på? 23,e mars? Jag var trådstartaren av den första tråden iaf :)
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"