Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
fattar nada..
Jenny Güzel skrev 2009-03-19 19:47:37 följande:
*Skrattar*...
De e iaf skönt att läsa att jag inte e ensam i mitt storleksvelande.
Ska göra min operation nu på mån (å ja, de va nog dig jag menade XINT... många o hålla reda på här
) och jag har inte bestämt mig än...
Men jag ska iaf lägga in runda inlägg under muskeln och ev. göra lyft oxå om kirurgen ser att det behövs efter han har lagt i. Jag är just nu inne på 350. Är 1,70 lång och väger runt 67 och är typ platt nu. Vill inte ha jättestora utan mer en naturlig look, fast det är klart att jag vill att det ska synas ändå, men jag e rädd att jag ska tycka 400 blir för stort... hmm...
ush..vad jag blir avis på alla som ska operera sig här inne.Hoppas allt går bra för er..
om man ändå haft tillgång ekonomiskt..
Min kompis gjorde idag, 375cc, hon är 180 lång och väger under 70kg, och det såg stort ut kan jag säga, men det blir garanterat super snyggt :D
Synd att jag har bytt dator så mina bilder ligger på en cd-skiva någonstans, annars hade ni fått se 460cc till 165 och 60kg. (75F). När jag vägde 58kg lyckades jag hamna på en 75(DD).
Jag hittade faktiskt en amerikans sida där man kunde lägga ut en bild på sig själv och så fick folk donera pengar till ens bröst. Sen vill dem som donerar säkert se en bild på resultatet, men det kan det ju vara värt. Man behöver ju inte lägga ut avklädda bilder. Men det kan ju kanske ta lite tid att få ihop hela summan, men om man dessutom sparar själv så finns dem ju i alla fall inom den närmsta tiden.
Hittade en länk på youtube, men den går säkert att hittta om man söker på google. Tror att den hette nått liknande freeimplants eller freebrestsurgery eller liknande
använder ni kokt eller okokt ris?
Jenny Güzel skrev 2009-03-19 23:02:34 följande: