Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Gelehallon inläggen har inte funnits i en livstid så man kan omöjligt veta om man behöver byta ut dem eller man kan ha dem hela livet.. finns ju ingen garanti på att dem håller i 70 år, alltså är ju vi försökskaniner till det, men förhoppningsvis slipper man byta ut dem.. tekniken går ju ändå bara framåt.
är det någon här som är runt 55-60kg 165-167 cm lång.. och har lagt in mer än 450? med en a-b kupa innan?
det är med storleken är ett evigt dilemma känns de som.. vill inte det ska bli för stort, men vill ju inte det ska bli för litet heller, hrm.. jag håller på att bli knäpp
Anonym (KKAB) skrev 2009-03-18 22:50:52 följande:
svar till en del frågor.
jag har inlägg som e släta och som heter PIP. jag behöver ALDRIG byta ut mina´. jag har livstidsgaranti på dom för om det skulle hända att dom går sönder så menas det att dom som för dom står för kostnaden för nya men dock får man betala operationen som ligger på ca 20 tusen. så sa dom till mig på konsulationen när jag va där.
Ser att ni pratar om stl.. jag e också skit kluven.
Jag vill ha stora men hur stor stl ska man välja lixom :-S Jag har en C nu .. och jag testade med 400 ( ristestet) o d verkar vara bra .. men undra vilken stl jag får?