Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Anonym (1) skrev 2009-03-13 11:33:21 följande:
Hallå!
Ligger just nu o tar igen mig efter en bröstoperation o vilken pärs de har varit...Men helt klart värt det...
Är de nån som har några frågor så e de bara att fråga på...
Jag har också några frågor om de finns nån här som har gått gravid med implantat och om de gick att amma och hur brösten såg ut efteråt?
//Anna
Söta Nasse skrev 2009-03-13 08:37:39 följande:
Anonym (KKAB) skrev 2009-03-13 11:09:52 följande:
Angående amning och dess påverkan på brösten, min kompis fick höra på sin konsultation att om man är noga med att hålla upp brösten med en bra bh hela vägen och även efter avslutad amning så att man ger huden möjligheten att dra ihop sig så ska det iallafall inte total förstöra sillisarna..
Jag har Nagors mellanprofil, var rädd att få "strutiga" bröst av högprofil (beror såklart på hur brösten ser ut innan). Mina mått vid op. var 1.65 och 60kg (gick sedan både upp och ner i vikt, gick kanon) och jag lade in 460cc i varje.
Min kirurg var dr. Avni Abdui och han var helt underbar. Har även bra info om dr. Ivan Letterfors.
Något som absolut blir svårare efter op. är träning, men man vänjer sig efter ett tag. Sedan ett stort minus är att du både ser och känner dig större än vad du är när brösten blir större (jag känner mig alltså tjockare och ser även tjockare ut).
Annars var detta något som jag hade funderat på i flera års tid, så i det stora hela är jag nöjd. Ett tips är att inte gå för stort, bästa är om man kan framhäva med en bh, blir det för stort är det mycket svårt att hitta snygga bh:ar.
Vilken kirurg ska du ha? Hur ser dina mått ut och hur mycket ska du lägga in?
Anonym (xlnt) skrev 2009-03-14 09:35:57 följande: