• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • mitchi
    Anonym (fundersam) skrev 2009-03-17 15:15:54 följande:
    Är det någon som har op. på kosmetisk kirurgi Kungsgatan 48, Stockholm.? Jag är verkligen sugen..(jag startade en tråd om bröstförstoring) fick en länk att det finns en i full gång här.. :)
    ja jag har varit där 2ggr. först på konsulation och sen på stygntagningen och ska dit igen om ca 14 dagar på 2 månaderskontroll.
    men man opereras i falköping.
  • Söta Nasse

mitchi
    tyckte du att det var jobbigt att åka så långt hem sedan efter operationen?
    Själv bor jag i Uppsala, så det blir ju en bra bit att åka.

♥ Renoveringen är igång redan ♥
  • Anonym (KKAB)

Jag åkte till Falköping och op. där, är över 100mil. Tog tåget både ner och hem själv och det gick bra, men det var lite jobbare på vägen hem ;)

• mitchi
    Anonym (KKAB) skrev 2009-03-17 19:30:02 följande:
    Jag åkte till Falköping och op. där, är över 100mil. Tog tåget både ner och hem själv och det gick bra, men det var lite jobbare på vägen hem ;)
    det va strongt gjort av dig att ta tåget hem.
    jag tyckte det va en pina att åka hem i bil.
    min sambo kom och hämtade mig.
    vad tyckte du gjorde ondast när du gjort operationen och när du va hemma?
  • Anonym (mars)
    Anonym skrev 2009-03-17 16:55:35 följande:
    Anonym (mars) skrev 2009-03-17 16:53:30 följande:
    I know, gjorde mina bröst där men det är 4 år sedan. Nu funderar jag på att göra dem mindre men det får bli efter amningen, är gravid nu.Undrar om det kostar lika mycket att byta implantat som att göra helt nya?
    jadu, jag vet inte...men det räknas väl som en helt ny operation så det är väl inte omöjligt. berätta gärna ifall du tar reda på det
  • Anonym (KKAB)

Jag tycker att det gjorde som ondast när jag skulle resa mig upp tex. på morgonen. Själv då?

mitchi skrev 2009-03-17 19:34:45 följande:
    det va strongt gjort av dig att ta tåget hem.jag tyckte det va en pina att åka hem i bil.min sambo kom och hämtade mig. vad tyckte du gjorde ondast när du gjort operationen och när du va hemma?
  • mitchi
    Söta Nasse skrev 2009-03-17 19:10:34 följande:
    mitchityckte du att det var jobbigt att åka så långt hem sedan efter operationen?Själv bor jag i Uppsala, så det blir ju en bra bit att åka.
    jag tckte det va jobbigt för jag kunde inte lyfta armarna.
    vilket jag ville göra helatiden.
  • mitchi
    Anonym (KKAB) skrev 2009-03-17 19:48:01 följande:
    Jag tycker att det gjorde som ondast när jag skulle resa mig upp tex. på morgonen. Själv då?
    precis de tyckte jag oxå. min sambo fick hjälpa mig att resa mig dom första dagarna även om han hade buknrat upp med 2 kuddar och ett täcke under madrassen under huvudet så att jag satt och sov.

just upp och ner gjorde ont. och sen va jag beroende av att kunna lyfta armarna när jag tyckte det började strama.

man kände sig lite löjlig när man va i affären och det började strama och man va tvungen och stretcha. hahahaha vad alla kollade.
  • Anonym (På väg mot op.)

hejsan alla tuttälskare
    var på min konsultation igår och har bokat in operation 15 April, spännande och pirrigt.
    man kan väl säga att mina bröst är tråkiga och "tomma" efter amning så en snygg klyfta kommer bli kanon.
    min fråga är var ni hittar era bhar? jag kommer att ha större än C, det blir väl antingen en D eller DD.. jag hoppas i alla fall att de inte blir större än DD. men nya underkläder verkar vara svårt att hitta, eller så letar jag på fel ställe?
    tips?

• Anonym

Jag la in 395 gr och jag har c-kupa.

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"