• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • Anonym (i framtiden)
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-03-18 09:06:30 följande:
    hejsan alla tuttälskare var på min konsultation igår och har bokat in operation 15 April, spännande och pirrigt. man kan väl säga att mina bröst är tråkiga och "tomma" efter amning så en snygg klyfta kommer bli kanon. min fråga är var ni hittar era bhar? jag kommer att ha större än C, det blir väl antingen en D eller DD.. jag hoppas i alla fall att de inte blir större än DD. men nya underkläder verkar vara svårt att hitta, eller så letar jag på fel ställe? tips?
    de flesta städer tycker jag har en affär som är speciallicerade på just underkläder. tror de blir svårt att hitta på hm o lindex o liknande men de som har underkläder som specialite har oftast större utbud.

i vår stad har vi en affär som heter rena rama under där personalen är fullkomligt underbara. har en kompis som är väldigt smal 65-70 runt omkring o E-F kupa beroende på om de är 65 eller 70 hon tagit på storleken, o den här affären beställer alltid hem till henne. hon får kolla i en katalog o affären beställer från italien o frankrike, de kan ju ta några veckor att få hem o är ju betydligt dyrare då en BH kan gå på mellan 500-900 kr, men verklgien fina så jag skulle helt klart lägga de pengarna på det.
  • Anonym (KKAB)

Lindex har några snygga upp till F-kupa.
    H&M har nu mera upp till D-kupa.
    Haléns har massvis med snygga bh:ar i större stl:ar (ngt som jag nyss hittat) så skynda er och kika in där (inte så farligt dyra heller). Är olika märken.

• Anonym (75C-D)

Calvin Klein har en otroligt snygg basic BH som ger ett super bra lyft och fin klyfta utan bygel. Den är verkligen jätteskön och som gjord för silikonbröst. Tror dock inte den funkar så bra om man har jättestora...

• jguz

Jag op mig för snart 3 år sedan (10 juni) på Plastikakademin hos Professor Gunnar Kratz...

Jag la in 450 cc moderate plus profil... cohesive 2...  under muskeln :)

Är kanonnöjd med val av kirurg och resultat :)

Har ni frågor om honom eller kliniken hjälper jag er gärna :)

• mitchi
    Anonym (mars) skrev 2009-03-17 19:38:51 följande:
    jadu, jag vet inte...men det räknas väl som en helt ny operation så det är väl inte omöjligt. berätta gärna ifall du tar reda på det
    det kostar mera. föer det e tydligen jobiggare och mera a´vancerat att byta än att bara lägga in.
  • Barnakär

Är det någon som gjort sina bröst hos www.plastikinstitutet.se/ ? Har jättefina för- och efterbilder! Han verkar riktigt duktig. Ska sommarjobba nu i sommar förhoppningsvis (har sökt extrajobb) och tänkte spara ihop till ett par snygga
    Någon som vet hur ett par sillisar blir efter en graviditet som kanske kommer inträffa om ett par år?

• Anonym (75C-D)
    mitchi skrev 2009-03-18 15:22:28 följande:
    det kostar mera. föer det e tydligen jobiggare och mera a´vancerat att byta än att bara lägga in.
    Varför skulle det vara det? utrymmet är ju liksom redan fixat...
  • Anonym (10 år sen.)

Hur är Falköping?
    Är det många kirurger där?
    Bättre? Sämre`?
    Hur är de i behandling osv?

Jag har inplantat sen tio år tillbaka och behöver byta och funderar starkt på just Falköping men vet ju inget om dem.
    Ingen som har bilder de känner för att dela med sig från en operation där??

Vad har ni för implantat?
    Vanligt silokon?
    Silokon sträv yta?
    Gelehallon?
    Koksalt?
    Och varför valde ni just de ni har nu?

Tycker ni att resultatet blev naturligt?

• Anonym (10 år sen.)

Anonym (75C-D) skrev 2009-03-18 15:30:18 följande:

Varför skulle det vara det? utrymmet är ju liksom redan fixat...
    Precis. (?)
  • Anonym (10 år sen.)
    Barnakär skrev 2009-03-18 15:28:18 följande:
    Är det någon som gjort sina bröst hos www.plastikinstitutet.se/ ? Har jättefina för- och efterbilder! Han verkar riktigt duktig. Ska sommarjobba nu i sommar förhoppningsvis (har sökt extrajobb) och tänkte spara ihop till ett par snygga Någon som vet hur ett par sillisar blir efter en graviditet som kanske kommer inträffa om ett par år?
    Man ska nog vara väldigt skeptisk mot såna före och efterbilder. Dels för att de väljer ut de absolut bästa resultaten givetvis.
    Hur dina bröst kommer se ut efteråt beror helt och hållet på skicklighet hos kirurg (såklart), men också vilket implantat du väljer och sen största influensfaktorn - hur dina bröst faktiskt är skapta i grunden.
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"