Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Någon här som har stora inplantat? Jag ska lägga in mellan 600-700 cc
Och jag som tycker att jag har stora :P Hoppas att allt går bra och att du blir nöjd med stl:en.
Anonym (KKAB) skrev 2009-03-14 11:52:25 följande:
nu har det snar gått 7 veckor sen jag gjorde och dom har börjat hänga till sig och fått sin form. jag e fortfarande nöjd. kan ligga lite på mage nu utan att jag tycker att det är obehagligt. dock så känns det lite konstigt efter jag legat på mage och ska lägga mig på rygg. emn det blir väl bättre med tiden. ska på 2 månaders besöket snart. den 2/4.
jag op min oxå på KKAB och det va stefan modin. men det har jag skrivit förut.
Mitchi! Har du tagit nya bilder??
Jag har hängt med o lusläs denna tråd från början då jag alltid gått med en önskan om att operera brösten o efter jag fått barn är denna önskan ännu större. inte så att jag fått taxöron eller ens hängiga bröst på senare tid, men de är inte så stora som jag vill ha dem, hal alltid haft små o vill nu hjälpa naturen lite på traven.
men jag vet inte hurvida jag ska vänta tills vi fått ett syskon till vår nu 1 åriga dotter eller om man ska göra det innan. jag vill ju inte behöva göra om operationen om de förändras mycket med en till grav + ammning, plus att jag gärna vill amma o vill inte att ev. op ska ställa till det.
min sambo är väl inte superförtjust i iden om att operera mig, men inte helt emot heller...men de han säger är väl att han tycker jag är fin som jag är. men tror nog han skulle stötta mig om jag verkligen gick igenom det.
en sak som säger lite emot är väl kostnaden, då vi sitter med huslån är de ju itne superskoj att ta ytterligare lån, men samtidigt så är det ju för miott eget välbefinnande...himla svårt detta...men jag vet att jag i framtiden SKA göra det, frågan är ju bara när...:P
Svarar också på din fråga Mammasälsklingar, Jag hade innan en liten C före op., efter op. och 460cc har jag F, så det räcker och blir över tycker jag...hahaha.
En av mina vänner har 350cc och har nu F och innan hade hon liten C.
En annan vän har 300cc och 70DD(E), hade A innan.
Så det är väldigt varierade kan man säga.
Vad det är härligt att det finns en sån här tråd! Tack alla ni som skriver o berättar om era erfarenheter!!
Själv har jag bara en dryg vecka kvar t operation nu..