• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • MammasÄlsklingar

Söta Nasse skrev 2009-03-16 16:05:11 följande:

ringde hsan och kollade upp några läkare.Först oya på strandklinikenhon hade fått 4 anmälningar på sig. 2 från 2006 en troligen bröst och en näsoperation. sedan en brsöt 2007 men den var för gammal och sedan en från 2008 som ännu inte var klart. Dock friad på alla 4a.Kollade även upp de 3läkarna på kosmetiskkirurgiavni hade fått en 2005 bröst dock återkallad av anmälaren och sedan en 2008 också som han var friad på. Stefan hade 2 st 2006 och 2007 som hade med nån viktminskningsmetod att göra och sedan en 2008 som hade med blodpropp att göra och sedan en till 2008 som var nån ercpundersökningIvan letterfors har däremot inte en enda anmälan på sig. Hsan för register 4 år tillbaka, elelr det är i alla fall det man får veta. Hon sade även att det är väldigt sällan man fäller läkaren. Mitt val står fortfarande på kosmetisk kirurgi då dem inte hade några allvarliga anmälningar på sig. Ni som opererat er hos kosmetisk kirurgi hos vem gjorde ni?
    Jag ska ju göra på Strandkliniken .. o jag bryr mig inte alls om 4 anmälning jag hade också kollat upp det .. läkaren ska kännas bra och att man litar på dom.. så man ska helst träffa några innan man bestämmer sig för vart man ska göra det också.
    Alla läkare har anmälningar på sig..
    På Strandkliniken fixar dom till det om du inte blir nöjd inom 1 år vilket e bra.
  • TereseA
    Söta Nasse skrev 2009-03-16 16:05:11 följande:
    ringde hsan och kollade upp några läkare. Först oya på strandkliniken hon hade fått 4 anmälningar på sig. 2 från 2006 en troligen bröst och en näsoperation. sedan en brsöt 2007 men den var för gammal och sedan en från 2008 som ännu inte var klart. Dock friad på alla 4a. Kollade även upp de 3läkarna på kosmetiskkirurgi avni hade fått en 2005 bröst dock återkallad av anmälaren och sedan en 2008 också som han var friad på. Stefan hade 2 st 2006 och 2007 som hade med nån viktminskningsmetod att göra och sedan en 2008 som hade med blodpropp att göra och sedan en till 2008 som var nån ercpundersökning Ivan letterfors har däremot inte en enda anmälan på sig. Hsan för register 4 år tillbaka, elelr det är i alla fall det man får veta. Hon sade även att det är väldigt sällan man fäller läkaren. Mitt val står fortfarande på kosmetisk kirurgi då dem inte hade några allvarliga anmälningar på sig. Ni som opererat er hos kosmetisk kirurgi hos vem gjorde ni?
    vart kollar man upp dem?
    Akiim är mitt liv 071004
  • Anonym (Äntligen!!!)
    mitchi skrev 2009-03-16 10:52:52 följande:
    tror inte du behöver ringa utan säga det när du kommer dit när det e dags för operation. jag sa oxå att jag tror att det skulle bli förstort med det som jag hade valt men det blev så att jag la i mera. dom ska ju kolla oxå hur mycket fett man har själv runt körteln och så. det gjorde dom på mig i allafall..
    När jag var på konsultaionen så sa de att jag kunde ändra storlek men bör göra det i god tid då de beställer inläggen och det tar några dagar att få hem dem.
    Har i a f bokat ny tid med kirurgen nu - det är kostnadsfritt eftersom jag redan betalat för en konsultation samt betalt in handpenningen. Så jag tar med mig smakråd och testar lite olika en gång för alla.
  • Anonym (KKAB)

Jag op. hos dr Avni Abdui och den där anmälan 2005 hade han just fått när jag var där, hon hade anmält honom för att ärren blev större (läs längre) än vad som sagts (vilket de också säger att dem kan bli beroende på hur man sköter dem).

Jag kan iaf säga att han var helt kanon!

• Söta Nasse

Härkan man kolla upp läkarna. Bara att ringa och fråga dem. Dem vill helst bara ge ut max 3 förfrågningar per telefon

♥ Renoveringen är igång redan ♥
  • Anonym (HM)

Jätefina Mitchi!

• mitchi
    MammasÄlsklingar skrev 2009-03-16 15:45:01 följande:
    hur mycket väger du o hur lång e du? Super fin vart brösten
    jag e 170 lång och väger förmycket 77kg men e påväg ner. ska ner till 70 innan midsommar.
  • mitchi

tack allihoppa. jag e jätte nöjd själv.

svar på en fråga som va här.

jag op av stefan modin och jag tycker han va jätte bra.

• Söta Nasse

vem är det som rekommenderar storlek på inlägg hos kosmetisk kirurgi? sjuksköterska eller kirurgen?

♥ Renoveringen är igång redan ♥
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"