Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
ingen mer än mig som bara skall göra dem normalt stora? Jag vill bara ha c-kupa. det blir perfekt
Jag ska göra mina "normal stora". Vill ha dom i storlek som passar till min kropp. Jag fyller knappt ut en A-kupa nu, å min läkare rekommendera mig att lägga i från 300 o uppåt. Är inne på att lägga i 350.
Har du bokat tid för op?
Härligt att du är nöjd med din storlek! När gjorde du dom? Hur mkt la du i?
underbara dottern och jag
jag har bara bokat in konsultation den 31a, sen får vi se hur snabbt jag kan bli opererad.slutade amma i slutet av januari, så jag måste säkert vänta tills maj eller så även om jag tror att brösten helt har gått tillbaka till ursprunget innan jag blev gravid. och av nån anledning så har även bröstkörtlarna krympt efter amningen.
huden behöver ju inte heller dra ihop sig eftersom att dem kommer att fyllas ut med inläggen, så drar det ihop sig mer så kanske jag får bristningar istället
Har du bokat tid och vart ska du opereras?
Anonym (KKAB) skrev 2009-03-14 22:37:23 följande:
Anonym (KKAB)
Jag är 173 lång och har gått upp till 67 :O från 63 på två veckor. Har slutat röka... :s Vilket betyder att jag försöker gå ner som en idiot nu, är livrädd för att brösten ska bli hängiga efteråt när jag gått ner dom där 7 kg jag vill ner, tror du det är någon fara? Hur mycke har du gått upp och ner och hur påverkade det brsöten? Med en vecka kvar till op så känns de bara hemskt för de gick så himla fort att gå upp men neråt är ju alltid betydligt svårare..
Ja det där med att känna sig tjockare känns ju inte alls roligt.. samtidigt kanske det är bra för peppningen till att sköta kost och motion lär ju gå på högvarv ;) Vad hade du för stl innan och vad landade du på efteråt? Tycker du att dina är elgrande eller kan du se "anständig" (hittade inget bättre uttryck :D ) ut med?
I dagsläget tänker jag nog runt 400 cc, vill ha mentors men vi får ju se vad kirurgen tycker blir bäst, det blir Stefan Modin. Har varit inne på mellanprofilen hela tidne men har börjat fundera kring högprofil istället för jag absolut inte vill ha nått häng, vilket ju kan bli svårt då jag redan har lite bröst och efter amningen så finns de ingen vidare form på dem kvar.. Men de kanske itne kan hjälpa lite med högprofil då?
På vilket sätt blir träningen svårare? Känner du av att implantatet flyttar på sig när du tränar?
Tusen tack för dina svar och ursäkta mina tusen frågor men det är ju snart dags här och snurret i huvudet blir ju äääännu värre :)
Vart i sthlm området är de bästa stället att fixa brösten på??Nu är det dax=)
Någon som gjort sina bröst på KirurgCentrum??
Hänger med här i den nya tråden med mina alldeles nya bröst
Gjorde på Victoriakliniken i torsdags...
Åh, Grattis till "tillökningen" Mars!!
Hur känns det? Hur mkt lade du i? Vad för sorts implantat? Vill veta allt det där vanliga.
Jag har också kollat lite på KirurgCentrum, nån som vet eller hört något om dom??
Kan någon hjälpa mig att fatta det här med implantaten lite bättre? :-P
Moderate, mellanprofil, högprofil o.s.v?!?!
Gud, nu när man läser så mkt om operationen så blir man ju om möjligt ÄNNU mer sugen! Vill ha NU!!!!