Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Anonym (KKAB) skrev 2009-03-16 11:26:56 följande:
Ja du, om jag det visste, har haft 2 perioder i mitt liv då jag gått upp mycket utan anledning (har tränat och ätit som vanligt), jobbigt.
Anonym (KKAB) skrev 2009-03-16 11:26:56 följande:
Anonym (KKAB)
Ville ge dig den här länken också angående större behåar. Finns ju trots allt en hel del tips på sidor där så du kanske kan hitta någonting bra :) Lite jobbigare att köpa över nätet såklart nr man inte kan prova osv men med större storlekar så verkar det var change, internet eller triumph som gäller..
www.plastikkirurgiforum.se/broestfoerstoring/9551-online-sajter-foer-bh-s.html
Jag tror också att du ska lita på kirurgen, kommer bli bra :) Du får berätta hur det gick efter op nu sedan. Har en vän som ska göra sina nästa vecka också, blir 375cc för henne.
Anonym (xlnt) skrev 2009-03-16 12:00:34 följande:
ringde hsan och kollade upp några läkare.
Först oya på strandkliniken
hon hade fått 4 anmälningar på sig. 2 från 2006 en troligen bröst och en näsoperation. sedan en brsöt 2007 men den var för gammal och sedan en från 2008 som ännu inte var klart. Dock friad på alla 4a.
Kollade även upp de 3läkarna på kosmetiskkirurgi
avni hade fått en 2005 bröst dock återkallad av anmälaren och sedan en 2008 också som han var friad på. Stefan hade 2 st 2006 och 2007 som hade med nån viktminskningsmetod att göra och sedan en 2008 som hade med blodpropp att göra och sedan en till 2008 som var nån ercpundersökning
Ivan letterfors har däremot inte en enda anmälan på sig.
Hsan för register 4 år tillbaka, elelr det är i alla fall det man får veta. Hon sade även att det är väldigt sällan man fäller läkaren. Mitt val står fortfarande på kosmetisk kirurgi då dem inte hade några allvarliga anmälningar på sig.
Ni som opererat er hos kosmetisk kirurgi hos vem gjorde ni?