• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • Anonym (geléhallon)
    jodå, de lägger in geléhallon via armhålan :)
  • Anonym (75C-D)

Varför vill man ha implantatet via armhålan? Då är det ju i princip omöjligt att dölja ärret när man har ärmlösa toppar på sommaren...
    I vecket under bysten syns det ju inte alls...

Såg dock en amerikansk dokumentär där de förde in implantaten via navel, då får man inga ärr alls. Går dock bara med koksalt.

• Anonym (På väg mot op.)

Anonym (75C-D) skrev 2009-04-14 14:20:02 följande:

Varför vill man ha implantatet via armhålan? Då är det ju i princip omöjligt att dölja ärret när man har ärmlösa toppar på sommaren...I vecket under bysten syns det ju inte alls...Såg dock en amerikansk dokumentär där de förde in implantaten via navel, då får man inga ärr alls. Går dock bara med koksalt.
    ärret i armhålan kommer inte synas om det läker som det ska, inom något år så har det bleknat helt och man kan inte se att man gjort en bröstförstoring.
  • Anonym (75C-D)

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-14 16:00:47 följande:

Anonym (75C-D) skrev 2009-04-14 14:20:02 följande: ärret i armhålan kommer inte synas om det läker som det ska, inom något år så har det bleknat helt och man kan inte se att man gjort en bröstförstoring.
    Man ser ju alltid ett svagt streck även om det läkt perfekt...
  • Anonym (geléhallon)

om du går in o kikar på bilder på är i armhålan o jämför med under bröstet så är det en ooootrolig skillnad!

Jag skulle aldrig välja göra snittet under bröstet när man kan ha det i armhålan.

Anonym (75C-D) skrev 2009-04-14 16:26:32 följande:
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-14 16:00:47 följande: Man ser ju alltid ett svagt streck även om det läkt perfekt...
    Joo men ett svagt streck har man ju i armhålan i vilket fall :P
    På mej skulle man kunna anta att jag gjort 3 bröstförstoring(har dock inga bröst)
    Men 3 svaga streck i armhålan :P

Hellre mindre än 1 mm brett streck i armålan än 0,5mm brett eller större under bröstet
  • Anonym (funderar)

Jag har fått höra att det kan vara problem att få brösten att sitta på "rätt plats" när man sätter in via armhålan. Att dom lätt kan hamna för långt isär. Är det ngn mer som hört det?

Jag har också hellre ett litet streck i armhålan än ärr på brösten.

• Anonym (snart)

Anonym (mars) skrev 2009-04-13 21:15:47 följande:

Anonym (snart) skrev 2009-04-13 17:28:52 följande:
    Hur menar du med "välformade"? För tänk på att det fortfarande kommer att se ut som dina bröst efter en ev. op. bara lite större
    :) Nejdå! Jag ska ju handla lite justare form också! (trodde det var vad man fick med gelehallon) ;)
    he he...
    och så ganska mycket större faktiskt, men det ska bara bli trevligt tror jag
  • Anonym (snart)

Anonym (75C-D) skrev 2009-04-14 14:20:02 följande:

Varför vill man ha implantatet via armhålan? Då är det ju i princip omöjligt att dölja ärret när man har ärmlösa toppar på sommaren...I vecket under bysten syns det ju inte alls...Såg dock en amerikansk dokumentär där de förde in implantaten via navel, då får man inga ärr alls. Går dock bara med koksalt.
    Såg också en sån dokumentär, och det såg riktigt läskigt ut när de gick in genom naveln och liksom slet i hela magen och upp... huh (fast såg rätt kul ut när de pumpade upp brösten)
    Gör mina som vanligt med snitt under brösten, kommer aldrig att visa mig toppless i alla fall :p
  • Anonym (På väg mot op.)

såå då var det min tur, idag får jag mina nya boobs
    det pirrar lite i magen kan jag ju säga.

• Anonym (75C-D)

Anonym (geléhallon) skrev 2009-04-14 18:11:53 följande:

om du går in o kikar på bilder på är i armhålan o jämför med under bröstet så är det en ooootrolig skillnad! Jag skulle aldrig välja göra snittet under bröstet när man kan ha det i armhålan. Joo men ett svagt streck har man ju i armhålan i vilket fall :P På mej skulle man kunna anta att jag gjort 3 bröstförstoring(har dock inga bröst) Men 3 svaga streck i armhålan :P Hellre mindre än 1 mm brett streck i armålan än 0,5mm brett eller större under bröstet
    Det beror nog på. Mitt ärr under bysten syns mindre än de bilder jag sett på ärr i armhålan. Mina vänner ser inte ens ärret om jag inte pekar ut det.
    Men det klart, man kan ju låta bli att raka armhålan så syns det inte
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"