• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • mitchi
    Anonym (8 juni) skrev 2009-05-14 19:19:40 följande:
    Ska op 8 juni och har läst runt på massa bloggar mm. Är det vanligt att man får sån rippling eller vad det heter. Alltså att det blir som veck eller vågor på implantaten som syns och känns utifrån.?? Tycker var o varannan har fått det när man läser bloggar..
    vad kul. var ska du op någonstans?

jag är jätte nöjd med mina. och nu e det 3½ månad sedan jag gjorde min op.
  • Anonym (75C-D)

Anonym (xlnt) skrev 2009-05-14 22:28:35 följande:

Anonym (8 juni) skrev 2009-05-14 19:19:40 följande: Tror att det kan vara rätt vanligt att man får någon liten känning av det. Jag har lite i klyftan, syns inte så mycket men blir de värre måste jag ju göra nått åt det.. Grejen är att får man lite på undersidan eller utåt på bröstet så gör de ju inget och om du lyckas bli en av oss med lite mer otur så får man helt enkelt ta de då. För mig är det värt det iaf, nu är ju inte jag tjejen som springer med urringning ner till knäna men.. :)
    Du får inte det med geléhallon, det måsta vara löst silikon eller koksalt för att det ska bli så.
  • trebarsmamma

ni som har gjort bröst förstoringar, känner ni av erat inplantat om ni känner med handen lite mjukt på sidan,

jag känner av mina ganska så mycket, men jag har ammat och så nu i 1 år kanske så att huden blivit tunnare runt om brösten så att jag känner inlägget, det är lite äkligt att känna det

• Anonym (8 juni)

Mitchi - Jag ska göra min op på Calanderska i Göteborg. 325 cc, runda gelehallon, bakom muskeln. Längtar..

(75C-D) - Va bra om det inte blir så när man har gelehallon...hoppas.

• Anonym (xlnt)

Anonym (75C-D) skrev 2009-05-15 11:21:14 följande:

Anonym (xlnt) skrev 2009-05-14 22:28:35 följande: Du får inte det med geléhallon, det måsta vara löst silikon eller koksalt för att det ska bli så.
    Det där stämmer inte är jag rädd. Huden kan skapa vecken ändå, dom spekulerar i om de kan handla om hur fickan är gjord osv då man eg inte vet varför de uppkommer.
  • Anonym (xlnt)

men sen är de lättare att få de med koksalt ja, då innehållet i implantaten inte är lika fasta.

• Anonym (26)

Nu är det bara 12 dagar kvar till jag ska göra min operation. Känns jätte spännande. Läser här om ripplingar och komplikationer men tänker så här att jag oroa mig inte förrens jag har gjort operationen.
    Jag har bestämmt mig för att lägga in 330cc. Anatomiska.

• Anonym (xlnt)

Anonym (26) skrev 2009-05-16 14:13:46 följande:

Nu är det bara 12 dagar kvar till jag ska göra min operation. Känns jätte spännande. Läser här om ripplingar och komplikationer men tänker så här att jag oroa mig inte förrens jag har gjort operationen. Jag har bestämmt mig för att lägga in 330cc. Anatomiska.
    Klart du inte ska oroa dig :) Man bör ju tänkt igenom det ändå, om man får komplikationer osv och hur man skulle hantera de men de har du ju garanterat redan gjort. Jag tror att de kommer bli skitbra, lycka till nu :)
  • Miss Maria

Är oxå sugen som fan men ha har en fråga....hur finanserar ni det? Har ni pengarna eller lånar ni eller? Kram

• trebarsmamma

Miss Maria

hej hehe, är du också sugen nu, jag har gelehallon redan, och vi sparade ihopp pengarna i några månader innan,

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"