• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • Anonym (NU)

Jag oprerera mig på Profroma i sthlm. Hur nöjd som helst.Dom är topp! Man vill inte hem ;)

• Anonym (26)

Anonym Xlnt: Tack för lycko önskningen.
    Miss Maria: Jag har sparat ihop mina pengar. betalade in resten på min operation idag. 44500 kommer mitt att kosta.
    Nu hoppas man bara att man kommer bli supernöjd. Smärtan den struntar jag i bara det bli fina bröst utan komplikationer. Jag hoppaas verkligen att man slipper komplikationer för jag orkar inte tjaffsa om det skulle bli så men man har juu inte lust att betala för en operation till.
    Jag håller tummarna för dig (anonymLedsen) att det går bra hos läkarn.

• Anonym (ledsen)

håll tummarna för mig imorrn em snälla...att jag slipper tjafsa med läkaren. vet inte om jag orkar det!! . har gråtit hela dagen idag .
    en sak till....om man väljer att ta ut implantaten, hur kommer brösten att se ut då tror ni? som innan ungefär eller helt förjävliga om huden blivit uttänjd?? nån som vet?

• Anonym (snart)

Anonym (ledsen) skrev 2009-05-18 22:09:02 följande:

håll tummarna för mig imorrn em snälla...att jag slipper tjafsa med läkaren. vet inte om jag orkar det!! . har gråtit hela dagen idag .en sak till....om man väljer att ta ut implantaten, hur kommer brösten att se ut då tror ni? som innan ungefär eller helt förjävliga om huden blivit uttänjd?? nån som vet?
    Ska verkligen hålla tummarna för dig!

Har ingen aning om hur det ser ut om man tar ut implantaten... Beror väl kanske på om det var väldigt stora implantat, och kanske hur länge du haft dem. Jag vet inte, men lycka till i alla fall
  • Anonym (xlnt)

Anonym (ledsen)
    Håller tummarna, skriv när du fått "dommen".

• Anonym (ledsen)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    det gick jättebra hos läkaren idag..det va mycket riktigt db jag drabbats av....inte jättemkt men iaf. Jag trodde ju att jag skulle få bråka till mig att han skulle hjälpa mig gratis men det kom inte ens på tal Han tittade på brösten och konstaterade att detta skulle korrigeras redan nästa vecka. (utan kostnad)
    Så glad för det Klart att jag är ledsen över att det blivit såhär, ser verkligen inte fram emot att gå igenom den ohyggliga smärtan igen . och ärren som blivit så fina ska slitas upp igen . MEN det är som det är, och det måste göras, så det är ingen ide att gräma sig!! bara gå dit o hoppas på att det inte blir fler kompliktioner!
    tack för alla hållna tummar

• Anonym (xlnt)

Men vad bra :) hur korrigeras de? Är ärren finfina nu så blir dom nog lika bra nästa gång!

• mitchi
    Anonym (ledsen) skrev 2009-05-19 19:35:19 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA det gick jättebra hos läkaren idag..det va mycket riktigt db jag drabbats av....inte jättemkt men iaf. Jag trodde ju att jag skulle få bråka till mig att han skulle hjälpa mig gratis men det kom inte ens på tal Han tittade på brösten och konstaterade att detta skulle korrigeras redan nästa vecka. (utan kostnad) Så glad för det Klart att jag är ledsen över att det blivit såhär, ser verkligen inte fram emot att gå igenom den ohyggliga smärtan igen . och ärren som blivit så fina ska slitas upp igen . MEN det är som det är, och det måste göras, så det är ingen ide att gräma sig!! bara gå dit o hoppas på att det inte blir fler kompliktioner! tack för alla hållna tummar
    Alltså sorry men jag måste vara trög eller något. jag har kollat runt och jag fattar fortfarande inte vad det är som du menar att du har fått.
  • Anonym (snart)

Anonym (ledsen) skrev 2009-05-19 19:35:19 följande:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA det gick jättebra hos läkaren idag..det va mycket riktigt db jag drabbats av....inte jättemkt men iaf. Jag trodde ju att jag skulle få bråka till mig att han skulle hjälpa mig gratis men det kom inte ens på tal Han tittade på brösten och konstaterade att detta skulle korrigeras redan nästa vecka. (utan kostnad) Så glad för det Klart att jag är ledsen över att det blivit såhär, ser verkligen inte fram emot att gå igenom den ohyggliga smärtan igen . och ärren som blivit så fina ska slitas upp igen . MEN det är som det är, och det måste göras, så det är ingen ide att gräma sig!! bara gå dit o hoppas på att det inte blir fler kompliktioner! tack för alla hållna tummar
    Åh, vad bra!! Eller, det är ju trist att behöva korrigera. Men toppen ju att det blir av så snart, och att det inte kostar.
  • Anonym (ledsen)

xint-jo jag hoppas det med:) Han kommer att lossa lite på mina muskelfästen så att implantaten kan få plats i de hudsäckar som bildats under implantaten för att få bort DB.Frågade honom om det inte var bättre att lägga implantaten framför muskeln istället men han sa att det kommer se HELT galet ut på mig eftersom jag är så tunn. Så nu får vi hoppas att den här lösningen funkar

mitchi- DB är när kanten på iplantatet syns och under implantatet så har ens egna hud trängt nerså det ser ut som man har en "bulle" under implantatet! Nu har jag inte alls så mkt som på vissa bilder jag sett på nätet, men det är iaf störande!!

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"