• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • Anonym (längtar)

längtar mycket :) var på konsultation igår, blir gelehallon 425 high profile :) blir nog tokbra, men kommer bli först i december

• mitchi
    Anonym (HM) skrev 2009-04-25 22:26:50 följande:
    Vad roligt!Är du helt nöjd med stl också eller önskar du att du gjort dom större eller mindre?Har du tagit några nya bilder??
    tyvärr har jag inte tagit några nya men får ta och göra det.
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-26 08:40:51 följande:
    Anonym (HM) skrev 2009-04-25 10:15:58 följande: det är bra med mig, gjorde min op för snart två veckor sedan. dom börjar bli fina fortfarande lite "toppiga" men man ser framsteg varje dag längtar tills jag kan njuta av dom till fullo, me snygga kläder osv. ska på återbesäk på onsdag, får se va dom säger då!
    oj oj oj vad jag har shoppat sen jag opererade mig.
    det är jätte kul men dock har man ju gått upp i storlek men det frå man drass med. e ju tur att man kan sy in om det skulle behövas.
  • Anonym (snart)

Anonym (längtar) skrev 2009-04-27 16:23:10 följande:

längtar mycket :) var på konsultation igår, blir gelehallon 425 high profile :) blir nog tokbra, men kommer bli först i december
    Oj vilken lång väntetid! Var ska du göra?
  • Anonym (längtar)

Anonym (snart) skrev 2009-04-29 07:01:24 följande:

Anonym (längtar) skrev 2009-04-27 16:23:10 följande:
    Oj vilken lång väntetid! Var ska du göra?
    jag väljer att göra det först då, kunde gjort det tidigare, men har två småttingar och vid jul börjar minsta vara så pass stor så jag inte behöver lyfta en massa och vid jul är mannen hemma mer också så jag har hjälp :) ska göra på hermelinen i luleå.
  • Anonym (boobies)

Jag har 505cc i varje. Gjorda på kirurgcentrum av Dr Blomgren. Någon mer som OP där?

• Anonym (26)

Hej. Jag ska göra en bröstförstoring den 28 maj hos Art Clinic. Jag är osäker hur mycket jag ska lägga in så man inte lägger in för lite. 310cc anatomiska. ska jag lägga in vad tro ni att det räcker om jag är 1,68 och väger 47kg. Jag har fått två barn. Och i dags lägget har jag inga bröst alls.

• Anonym (26)

Är det någon som vet vad 310cc blir för bh storlek sen. ????????????

• Anonym (350)

Anonym (26) skrev 2009-04-30 19:21:30 följande:

Jag hade en 75 b kupa innan och fick en D, ibland E kupa av 350...
  • Anonym (snart)

Anonym (350) skrev 2009-04-30 23:45:39 följande:
    Jag hade en 75 b kupa innan och fick en D, ibland E kupa av 350...
    Det är väl jätteindividuellt, särskilt om man tar anatomiska. Min kirurg förklarade med tabeller och var jättepedagogisk, för jag trodde jag skulle få jättestora med 440cc. Men jag är ganska lång och bred, så mina inlägg kommer att vara ganska breda och även fylla upp lite upptill. Så det blir inte lika stor bh-storlek som om jag skulle ha tagit runda 440cc. Så fick jag förklarat i alla fall... En kompis till mig har 400 runda och hon har D-E, och jag kommer alltså lägga in mer, men ändå bara få en C-D.
  • Anonym (längtar)

jag funderar mycket på storleken och lär väl göra det ända tills operationen blivit av. bestämt mig för 425 high profile runda gelehallon, men funderar om jag inte ska gå upp på 475 typ, undrar om det skulle se galet ut. på konsultationen lät det som att jag skulle kunna bära upp det, men det kanske skulle se svinstort ut. jag är 173 lång och väger 61 kg, har lite höfter, men jag är ju inte direkt stor :)

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"