• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • TereseA
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-18 09:37:58 följande:
    citadellkliniken i Landskrona helt underbar personal..( rekomenderar) jag la in 450cc gelehallon genom armhålan.. det känns mycket bättre idag.. har en D bygelbh på mig nu, kommer nog sluta på en DD- E kupa när dom lagt sig helt.. jag tycker att storleken ser bra ut än så länge smärtan har minskat radikalt sen igår.. tror att all bedövning försvann igår men nu känns det absolut bättre och jag längtar tills jag kan klä mig normalt och se hur det ser ut
    vad skönt..sitter bedövningen i 2 dagar?..snyygt till sommaren..kan man ha fina linne och tröjor..
    Akiim är mitt liv 071004
  • Anonym (snart)

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-17 08:40:25 följande:

hej tjejernu är det gjort.. mina nya tuttisar är på plats.. det har gått två dagar och jag känner mig en aning handikappad fortfarande käkar en massa smärtstillande.. den som säger att det inte gör ont att förstora brösten ljuger.. men det är helt klart värt det..
    Supergrattis!!

DD-E-kupa med 450cc. Hur lång är du och vad väger du (om jag får fråga)
    Ska lägga 440 och kirurgen sa att jag skulle få C-D kupa. Fast då är det anatomiska som är ganska breda och höga liksom...
  • Anonym (KKAB)

Anonym (snart) skrev 2009-04-18 14:15:30 följande:

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-17 08:40:25 följande:
    Supergrattis!!DD-E-kupa med 450cc. Hur lång är du och vad väger du (om jag får fråga)Ska lägga 440 och kirurgen sa att jag skulle få C-D kupa. Fast då är det anatomiska som är ganska breda och höga liksom...
    Säger Grattis jag också :P

Kan också svara på din fråga ang. stl. Jag la in 460cc och fick DD(E)-F och jag är 165cm lång och väger normalt 60kg (58-63). När vi diskuterade stl sa dem D-kupa men så blev inte fallen ;)
  • Anonym (snart)

Anonym (KKAB) skrev 2009-04-18 17:19:29 följande:

Anonym (snart) skrev 2009-04-18 14:15:30 följande:
    Säger Grattis jag också :P Kan också svara på din fråga ang. stl. Jag la in 460cc och fick DD(E)-F och jag är 165cm lång och väger normalt 60kg (58-63). När vi diskuterade stl sa dem D-kupa men så blev inte fallen ;)
    Aha, jag är 175 och väger runt 70, så 440 kanske blir C-D på mig
  • Anonym (geléhallon)
    MammasÄlsklingar skrev 2009-04-17 09:00:49 följande:
    Anonym (geléhallon) skrev 2009-04-15 12:50:51 följande: jag ska dock både lyfta o fylla förminska vårtgård så jag kommer få helt nya bröst dom kommer ju inte se ut som förr.. ska göra ankarr lyft.
    ok :) spännande!
  • mitchi

jag la in 510i hö och 430 i vä och hamnade på en D kupa. det e så olika från person till person + hur stora man hade innan. jag hade en B innan.

• trebarsmamma

jag la in 500 i varje och jag hade en b innan och jag hamnade nu på en e-f kupa, jag är 165 och väger 58 just nu,

hur känns det att ha ärren i armhålan, är det stort ärr,

• Anonym (På väg mot op.)

ärren i armhålan känns bra, men kan inte svara på hur det ser ut har tejp över.

jag är 167cm lång och väger omkring 57kg.. hade b kupa innan.

till er som gjort op: hur lång tid efter operationen behövde ni gå med bröstbandet?
    eller hur lång tid tog det för era bröst att få sin "normala" form?

• Anonym

Anonym (snart) skrev 2009-04-15 12:53:37 följande:

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-15 07:51:47 följande: Åh vad roligt!! Längtar! Ska göra om drygt tre veckor, men drömde asskumt inatt. Brösten såg superjusta ut till en början, men sen skulle jag byta till en superkomplicerad sport-bh/korsett-variant, och då låg inläggen utanför brösten och började åka runt på kroppen. Såg ut som två fryspåsar med vatten, som var igentejpade. Mina egna bröst hade de tagit bort och sytt ihop med korsstygn, och så hade de gjort super-mini-bröstvårtor. Sen kom en sköterska och häftade fast det ena inlägget på ryggen, så att det skulle sluta åka runt. Men jag var rätt nöjd ändå... Ehh, hoppas det inte var en sanndröm
    Hahahahaha!!! -"men jag var rätt nöjd ändå" -hahaha.... (själv opererad för 3 år sen...)
  • mitchi
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-19 10:00:55 följande:
    ärren i armhålan känns bra, men kan inte svara på hur det ser ut har tejp över.jag är 167cm lång och väger omkring 57kg.. hade b kupa innan.till er som gjort op: hur lång tid efter operationen behövde ni gå med bröstbandet?eller hur lång tid tog det för era bröst att få sin "normala" form?
    mina fick sin efter ca 1½månad det gick fort för mig tydligen.
    jag hade inge bröstbandage utan bara en liten topp som ett stöd men sen fick jag massera 3 ggr/dag. massera=man flyttar lite på inplantatet.

har bilder under starka bilder i mitt galleri på hur toppen såg ut.
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"