• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • Anonym (mars)

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-18 09:37:58 följande:

citadellkliniken i Landskrona helt underbar personal..( rekomenderar) jag la in 450cc gelehallon genom armhålan.. det känns mycket bättre idag.. har en D bygelbh på mig nu, kommer nog sluta på en DD- E kupa när dom lagt sig helt.. jag tycker att storleken ser bra ut än så länge smärtan har minskat radikalt sen igår.. tror att all bedövning försvann igår men nu känns det absolut bättre och jag längtar tills jag kan klä mig normalt och se hur det ser ut
    humm, bh med bygel ska man väl undvika i början? så sa dom där jag gjorde iaf! och om det bara är ett par dagar sen du gjorde så är dom nog rätt svullna än (?) så "när dom lägger sig" blir dom ju isf inte större...
  • Anonym (KKAB)

Anonym (mars) skrev 2009-04-19 18:28:56 följande:

humm, bh med bygel ska man väl undvika i början? så sa dom där jag gjorde iaf! och om det bara är ett par dagar sen du gjorde så är dom nog rätt svullna än (?) så "när dom lägger sig" blir dom ju isf inte större...
    Mina blev större när svullnaden gick ner och musklerna "släppte till".
  • Anonym (På väg mot op.)

Anonym (mars) skrev 2009-04-19 18:28:56 följande:

ska ha bygel bh och bröstbandage i två veckor efter op. bygelbh hjälper till att forma brösten därefter ska man undvika bh i ca 3 månader så brösten får mjukna och låta tyngdlagen sköta resten.
    när musklerna ger med sig och implantaten får "falla" på plats och lägga sig till rätta kan man se den slutgiltiga storleken och den blir inte mindre utan antagligen större.
  • Anonym (75C-D)

Calvin Klein har en basic-bh som är helt perfekt för silikonbröst. Den formar, lyfter och är bekväm, mjuk och skön samt utan bygel. Perfekt både till vardag och fest. Klyftan blir skitsnygg!!!

• Anonym (På väg mot op.)

när vågade ni lyfta igen efter op? alltså till exempel era barn?

• Miss Maria

Hejsan Ja vill oxå
    Nån som gjort sina i sthlm? Vad fick ni betala o va det bra på det stället?

• Anonym (75C-D)

Miss Maria skrev 2009-04-22 13:26:00 följande:

Hejsan Ja vill oxå Nån som gjort sina i sthlm? Vad fick ni betala o va det bra på det stället?
    Jag gjorde mina på victoriakliniken.com de är fantastiskt bra och proffsiga med perfekt resultat och osynliga ärr. Här helt nöjd! Det är tre år sedan, vet inte vad det kostar nu...
  • Miss Maria

Måste få fråga en sak till! Är det lång väntetid på att få operera sig eller?

• Anonym (75C-D)

Miss Maria skrev 2009-04-22 13:27:45 följande:

Jag var ute i god tid med jag tror inte att det är speciellt lång väntetid...
  • MammasÄlsklingar

Miss Maria skrev 2009-04-22 13:27:45 följande:

Jag ska göra lyft o förstoring 10e juni på strandkliniken man får vänta max 1 månad där
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"