Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
jag gjorde en förstoring för ett år sedan. Nu har jag fåt sk double bubble. Är det nån som råkat ut för det?? vad kan jag kräva av läkaren som utförde op?? han berättade aldrig om denna risk! Jag vill ju att han korrigerar detta utan kostnad! Snälla hjälp mig...
Anonym (ledsen) skrev 2009-05-17 22:16:22 följande:
jag opereradee mig på victoriakliniken i sthlm. ja det är dubbelbröst jag menar..
jag har aldrig hört att man kan få det. hur yttrar sig det. hur ser det ut ungifär?
Var de tal om att du skulle göra lyft eller så? För har man en del egen vävnad och häng innan så ökar ju chansen för db. Ring kliniken och prata med dom, det är väl det enda du kan göra för att se hur dom ställer sig till det, om inte annat kanske du åtminstone kan få en korr till reducerat pris. Det är svårt att veta hur klinikerna ställer sig till det där med korrigeringarna och vem som ska betala. Men ring dom och hör, meddela gärna här sen vad dom sa :)
xInt-läkaren sa att jag inte var i behov av lyft så det gjordes aldrig. Och risken för db nämndes överhuvudtaget aldrig!. Jag har pratat med kliniken nu på morgonen och jag har fått en tid redan imorrnem för ett samtal med läkaren. Jag är förberedd på att det kommer bli "bråk" . Men jag tycker att det är en självklarhet att han ska korrigera detta utan kostnad! En seriös klinik borde se det som en självklarhet....så nu håller jag tummarna....
Anonym (ledsen)
Det är just det som är så tråkigt beroende på vilken klinik man valt, vissa fixar de mesta helt på eget bevåg utan att man ska behöva tjata medan andra inte verkar vilja ta något ansvar alls utan snarare lägger över allt på patienten. Lycka till iaf!
Anonym (xlnt) skrev 2009-05-15 23:12:56 följande:
Miss Maria skrev 2009-05-17 07:52:29 följande: