• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • Anonym (Bröst+Intim)
    MammasÄlsklingar skrev 2009-04-22 14:48:15 följande:
    Miss Maria skrev 2009-04-22 13:27:45 följande: Jag ska göra lyft o förstoring 10e juni på strandkliniken man får vänta max 1 månad där
    Hur mkt ska du lägga in? Du har säkert skrivit det men orkar inte gå tillbaka i tråden... :)
  • Anonym (Bröst+Intim)
    mitchi skrev 2009-04-09 15:44:56 följande:
    2 månadekommer att gå fort. min sambo sa till mig att han tyckte det va dumt att op men ville jag det för mig själv och att jag skulle må bättre så skulle jag göra det. han ongrar inget i dag att jag gjort det. jag gjorde oxå min i falköping och dom e helt underbara där.
    Min sambo kommer nog stötta mig också sen när det väl gäller.. han verkar vackla en hel del.. nu är det nog mest att han oroar sig över att jag ska göra FÖR stora och att jag ska ta ett lån på 45 000...
    Vem opererade dig? Ivan ska operera mig... :)
  • MammasÄlsklingar

Anonym (Bröst+Intim) skrev 2009-04-23 09:04:35 följande:

Hur mkt ska du lägga in? Du har säkert skrivit det men orkar inte gå tillbaka i tråden... :)
    Jag vet inte riktigt än ska till min kirurg igen den 25e maj o välja profil och stl
    Jag har C kupa nu .. o vill MINST ha 450 ialf att fylla i.. men vi fårse vad vi kommer fram till då. Jag gillar stora bröst så allt handlar om vad man gillar *S*.
  • Anonym (Bröst+Intim)
    MammasÄlsklingar skrev 2009-04-23 10:12:39 följande:
    Anonym (Bröst+Intim) skrev 2009-04-23 09:04:35 följande: Jag vet inte riktigt än ska till min kirurg igen den 25e maj o välja profil och stl Jag har C kupa nu .. o vill MINST ha 450 ialf att fylla i.. men vi fårse vad vi kommer fram till då. Jag gillar stora bröst så allt handlar om vad man gillar *S*.
    Jag gillar också stora bröst.. funderar på 400-450 högprofil för min del.. :)
  • Anonym (längtar)

jag ska på konsultation på söndag (av alla dagar) :) 400 såg inte så ruskigt stort när jag gjorde ristestet så 450-500 kanske tillochmed skulle funka :P

• Anonym (HM)

Hur går det för er alla nyopererade?

• mitchi

nu e det snart 3 månade sedan jag op mig och det känns jätte bra.nästan all känsel har kommit tillbaka, och dom har blivit mjuka och fina.
    och jag tror jag blivit lite bröst fixerad heheheheh.

• Anonym (HM)

Vad roligt!
    Är du helt nöjd med stl också eller önskar du att du gjort dom större eller mindre?
    Har du tagit några nya bilder??

• Anonym (På väg mot op.)

Anonym (HM) skrev 2009-04-25 10:15:58 följande:

Hur går det för er alla nyopererade?
    det är bra med mig, gjorde min op för snart två veckor sedan. dom börjar bli fina fortfarande lite "toppiga" men man ser framsteg varje dag längtar tills jag kan njuta av dom till fullo, me snygga kläder osv. ska på återbesäk på onsdag, får se va dom säger då!
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"