• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • Anonym (snart)

Ledsen:
    Hur hittar du bilder på internet? Alltså, jag vet hur man söker efter bilder men försöker hitta nån bild på db, men får inga bra sökresultat. Vad skriver du för sökord?

• Anonym (ledsen)

snart- jag har googlat på allt med db sen gått in i olika trådar osv o lyckats hitta nån länk med bilder

• Anonym (snart)

Anonym (ledsen) skrev 2009-05-19 20:51:40 följande:

snart- jag har googlat på allt med db sen gått in i olika trådar osv o lyckats hitta nån länk med bilder
    okej, får väl göra så då... Tack
  • Anonym (snart)

Är det bara jag som inte kommer in på plastikkirurgiforumet?

• Anonym (xlnt)

Anonym (snart) skrev 2009-05-19 22:22:28 följande:

Är det bara jag som inte kommer in på plastikkirurgiforumet?
    Nej inte jag heller :/
  • Anonym (snart)

Anonym (xlnt) skrev 2009-05-19 23:21:12 följande:

Anonym (snart) skrev 2009-05-19 22:22:28 följande:
    Nej inte jag heller :/
    De kanske håller på med uppdateringar eller nåt? Borde skriva det på startsidan i såna fall tycker jag...
    Får se om det går bättre i eftermiddag.
  • Anonym (xlnt)

Anonym (snart) skrev 2009-05-20 07:06:07 följande:

Anonym (xlnt) skrev 2009-05-19 23:21:12 följande: De kanske håller på med uppdateringar eller nåt? Borde skriva det på startsidan i såna fall tycker jag... Får se om det går bättre i eftermiddag.
    Jo men de är ju skitskumt att man ens kommer till startsidan och sen inte längre. Den borde ju inte öppnas alls då menar jag..
  • mitchi

jag kan logga in men inte längre och så va det för mig i går kväll oxå.

• Anonym (ledsen)

gå in på www.explantation.com klicka in på our stories och läs på "cj". Där finns bilder på hur DB ser ut! Mina är långtifrån så tydligt, men det ger en hint iaf om hur det ser ut för er som undrar

• mitchi

SHIT tror jag oxå har det. men det e bara jag som känner det. ska ta det med ssk när jag ska på koll sen.

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"