• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • Anonym (HM)
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-15 07:51:47 följande:
    såå då var det min tur, idag får jag mina nya boobs det pirrar lite i magen kan jag ju säga.
    Åh, vad spännande!! {#lang_emotions_laughing}
    Stort Lycka Till!!

Skriv så snart du orkar.. {#lang_emotions_wink}
  • mitchi
    såå då var det min tur, idag får jag mina nya boobs det pirrar lite i magen kan jag ju säga.
    ååå vad roligt.
    hoppas allt går bra. skriv när du orkar.
  • Anonym (geléhallon)
    Anonym (75C-D) skrev 2009-04-15 09:36:01 följande:
    Anonym (geléhallon) skrev 2009-04-14 18:11:53 följande: Det beror nog på. Mitt ärr under bysten syns mindre än de bilder jag sett på ärr i armhålan. Mina vänner ser inte ens ärret om jag inte pekar ut det. Men det klart, man kan ju låta bli att raka armhålan så syns det inte
    hehehee :D jo det kan man ju alltid göra :P

Det är ju så olika från person till person det där, jag själv är en sådan som får väldigt fula ärr, så för min del är det absolut inte värt att ta under bröstet.
    Anonym (snart) skrev 2009-04-14 20:51:48 följande:
    Anonym (mars) skrev 2009-04-13 21:15:47 följande: :) Nejdå! Jag ska ju handla lite justare form också! (trodde det var vad man fick med gelehallon) ;)he he... och så ganska mycket större faktiskt, men det ska bara bli trevligt tror jag
    ... Jo fast man kan inte direkt slänga fram en bild till doktor o säga att sådana bröst vill jag ha, med den formen o allt, Det beror på hur dina bröst ser ut sedan innan hur de kommer bli efter op. Det blir dina bröst fast i större format ;)
    Anonym (funderar) skrev 2009-04-14 19:16:20 följande:
    Jag har fått höra att det kan vara problem att få brösten att sitta på "rätt plats" när man sätter in via armhålan. Att dom lätt kan hamna för långt isär. Är det ngn mer som hört det?Jag har också hellre ett litet streck i armhålan än ärr på brösten.
    Näee, blir samma som under, skillnaden är väl att alla kirurger ej börjat med att göra snitt i armhålan än,  vissa tycker att de kommer åt o ser lättare med snittet under bröstet, Men för en duktig kirurg som gjort det många gånger förr är det inga konstigheter, O att de hamnar brett isär, NEJ. Om de skulle göra det så beror det på att man har brett isär sen innan mellan boobsen. (eller att man slarvat med sporttoppen kanske)
  • Anonym (snart)

Åh vad roligt!! Längtar!

Ska göra om drygt tre veckor, men drömde asskumt inatt. Brösten såg superjusta ut till en början, men sen skulle jag byta till en superkomplicerad sport-bh/korsett-variant, och då låg inläggen utanför brösten och började åka runt på kroppen. Såg ut som två fryspåsar med vatten, som var igentejpade. Mina egna bröst hade de tagit bort och sytt ihop med korsstygn, och så hade de gjort super-mini-bröstvårtor. Sen kom en sköterska och häftade fast det ena inlägget på ryggen, så att det skulle sluta åka runt. Men jag var rätt nöjd ändå...
    Ehh, hoppas det inte var en sanndröm
  • Anonym (snart)

Geléhallon: Ja, det är klart det blir mina boobs! Jag har ju betalt dem

Fast det är ju som du säger, mina - fast större. Och det är nog viktigt att man inte har orealistiska förväntningar, då blir man bara besviken.

• Anonym (På väg mot op.)

hej tjejer

nu är det gjort.. mina nya tuttisar är på plats.. det har gått två dagar och jag känner mig en aning handikappad fortfarande käkar en massa smärtstillande.. den som säger att det inte gör ont att förstora brösten ljuger.. men det är helt klart värt det..

• MammasÄlsklingar

Anonym (geléhallon) skrev 2009-04-15 12:50:51 följande:

hehehee :D jo det kan man ju alltid göra :PDet är ju så olika från person till person det där, jag själv är en sådan som får väldigt fula ärr, så för min del är det absolut inte värt att ta under bröstet.

... Jo fast man kan inte direkt slänga fram en bild till doktor o säga att sådana bröst vill jag ha, med den formen o allt, Det beror på hur dina bröst ser ut sedan innan hur de kommer bli efter op. Det blir dina bröst fast i större format ;)

Näee, blir samma som under, skillnaden är väl att alla kirurger ej börjat med att göra snitt i armhålan än,  vissa tycker att de kommer åt o ser lättare med snittet under bröstet, Men för en duktig kirurg som gjort det många gånger förr är det inga konstigheter, O att de hamnar brett isär, NEJ. Om de skulle göra det så beror det på att man har brett isär sen innan mellan boobsen. (eller att man slarvat med sporttoppen kanske)
    jag ska dock både lyfta o fylla förminska vårtgård så jag kommer få helt nya bröst dom kommer ju inte se ut som förr.. ska göra ankarr lyft.
  • Anonym (HM)
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-17 08:40:25 följande:
    hej tjejernu är det gjort.. mina nya tuttisar är på plats.. det har gått två dagar och jag känner mig en aning handikappad fortfarande käkar en massa smärtstillande.. den som säger att det inte gör ont att förstora brösten ljuger.. men det är helt klart värt det..
    GRATTIS!! {#lang_emotions_laughing}

Hur känns det då?? Med storlek och allt.

Vart lade du snittet? Hur mkt lade du i? Vart gjorde du? osv..
    Tror nog att du skrivit allt detta men det är så många att hålla ordning på.. {#lang_emotions_wink}
  • mitchi
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-17 08:40:25 följande:
    hej tjejer nu är det gjort.. mina nya tuttisar är på plats.. det har gått två dagar och jag känner mig en aning handikappad fortfarande käkar en massa smärtstillande.. den som säger att det inte gör ont att förstora brösten ljuger.. men det är helt klart värt det..
    grattis.
    visst gör det ont men jag trodde det skulle göra ondare när jag gjorde det. men alla e vi oliga.'

e du nöjd då? varr la dom snittet?
  • Anonym (På väg mot op.)

citadellkliniken i Landskrona helt underbar personal..( rekomenderar) jag la in 450cc gelehallon genom armhålan.. det känns mycket bättre idag.. har en D bygelbh på mig nu, kommer nog sluta på en DD- E kupa när dom lagt sig helt.. jag tycker att storleken ser bra ut än så länge
    smärtan har minskat radikalt sen igår.. tror att all bedövning försvann igår men nu känns det absolut bättre och jag längtar tills jag kan klä mig normalt och se hur det ser ut

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"