• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • numberone

Jag har fått en massa onda SD/förvärkar idag.... hemsk mensvärk.... USCH!!!

• Kickan 84

no: du tror väl inte att det är på G redan eller?

• numberone

Kickan 84 skrev 2009-05-14 22:26:07 följande:

no: du tror väl inte att det är på G redan eller?
    Nee det är bara jäkligt irriterande... går över fort men det har säkert varit 6 gånger i dag... Nu är anders ledig i 5 dagar och jag ska ta det lugnt....
  • Kickan 84

Ja, vila och sov... det är din tur nu!

• numberone

Kickan 84 skrev 2009-05-14 22:30:08 följande:

Ja, vila och sov... det är din tur nu!
    HELL YES!!!
  • Kickan 84

Själv skickade jag in min 70%-text idag, nu ska jag bara läsa en annans text och opponera på den. Det är nästan ännu värre, orkar inte... men men... lite ledigt ska man väl hinna med också!

• numberone

Kickan 84 skrev 2009-05-14 22:32:14 följande:

Själv skickade jag in min 70%-text idag, nu ska jag bara läsa en annans text och opponera på den. Det är nästan ännu värre, orkar inte... men men... lite ledigt ska man väl hinna med också!
    HEJA HEJA!!! Du klarar det här galant!!!
  • Kickan 84

Snart klart! Fy bubblan så skönt det ska bli...

• MrsMurphy

På tal om nr2 problem... Jag märker ju inte ens av att jag är förstoppad och bm på förlossningen var ju helt chockad att jag inte hade märkt hur läget var. Jag känner verkligen inte av det... Vad kan spöka då?

Allt är såååååååå naturligt så...
  • lurksmulan

Vad härligt att komma in hit och läsa om era bajsproblem!

Idag vid 13 drar jag iväg med jobbet för att äta avtackningslunch på Torekällbergets Wärdshus i Södertälje. Himla skönt att dra igång helgen tidigt!
    Innan dess ska jag till min läkare för att prata om diverse krämpor, vissa mer verkliga än andra. Jag hoppas iaf att jag får remiss till en ortoped för att diskutera operation av min hälsena.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7