• Fridapida

Smink, smink, smink... vi fortsätter

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

Här hittar du massor av bra länkar till webshoppar och information i TS:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi senaste tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m39208098.html

• Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter
  • Grynet81
    pimpim3 skrev 2009-05-19 16:11:09 följande:
    Jag verkar ha sluppit detta Och det känns ju helt ok... Har provat mina grejer lite. Blev nöjd med en av baserna och rouget. Men jag har nog inte lärt mig mineralsminket än heller. Jag tycker det är svårt att se att det verkligen händer ngt med foundation. Jag vill gärna ha en naturlig look, men jag vill gärna att det jämnar ut och ger lite lyster. Har jag på för lite tro?
    Kan vara för lite.. prova att lägga på lite mer, men var försiktig, helt plötsligt kan det blivit för mycket å man ser helt spacklad ut
    det tar ett litet tag innan man hittar vad som känns bäst för en själv!
    Jag använder själv EDM o jag fullkomligt älskar det!
  • pimpim3

Ok, tack för tips! Ska lägga lite mer nästa gång och se vad som händer

• Fridapida

Oj... så här tyst har det inte varit på länge. Kan det vara så att flickorna är ute och njuter av solen?

Tänk på att smörja in er! Solen är stark nu.

• busbajsen
    Fridapida skrev 2009-05-25 20:31:03 följande:
    Oj... så här tyst har det inte varit på länge. Kan det vara så att flickorna är ute och njuter av solen? Tänk på att smörja in er! Solen är stark nu.
    Jag bakar. Kika in i mitt galleri får ni se. Har gjort en ros i SP.
  • Fridapida
    busbajsen skrev 2009-05-25 22:30:55 följande:
    Oj vad duktig du är. :) Vad är SP?
  • busbajsen
    Fridapida skrev 2009-05-25 22:34:14 följande:
    Oj vad duktig du är. :) Vad är SP?
    Tack så mycket. SP är Socker Pasta. Första gången jag använder det. Har bara gjort egen MMF, Mars Mallows Fondant,  förrut.
  • Fluffguf
    busbajsen skrev 2009-05-25 22:30:55 följande:
    Wow, den ser ju precis ut som en riktig ros
  • busbajsen
    Fluffguf skrev 2009-05-25 22:42:17 följande:
    Wow, den ser ju precis ut som en riktig ros
    Tack så jätte mycket. Blev inte helt nöjd men jag kanske ska vara det ändå då. {#lang_emotions_smile}
  • Fridapida
    busbajsen skrev 2009-05-25 22:36:13 följande:
    Tack så mycket. SP är Socker Pasta. Första gången jag använder det. Har bara gjort egen MMF, Mars Mallows Fondant,  förrut.
    Man lär sig något varje dag...
  • längtan09

Är det någon här inne som använder sig av MUS Cake eyeliner? Tänkte testa att köpa den på klubbkvällen men vill veta om den är värd sina pengar först.

Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter