• Fridapida

Smink, smink, smink... vi fortsätter

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

Här hittar du massor av bra länkar till webshoppar och information i TS:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi senaste tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m39208098.html

• Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter
  • EllieMay
    busbajsen skrev 2009-05-12 14:07:41 följande:
    Hej hej hoppas det går bra att jag hakar på er tråd. Hur mycket kostar Ardells frassar?Angående färgning av fransar och bryn så har jag gjort det några år nu och tycker att resultatet ser väldigt naturligt ut. Märket jag använder är BesutyLash och färgen är brun.
    Hej hej!
    jag färgar oftast mina ögonfransar under sommaren, så man slipper mascara och smink. Brukar inte sminka mig mycket under sommaren då det blir varm,dessutom om man ska på bad semester är det ju skönt att skippa rinnande mascara
    Älskade lilla plutt
  • katarina118

va kosta lösögonfransar???

• Gnillib

Ser att det är fler som färgar ögonbrynen och får bra resultat. Kanske ska våga ändå, isf lägger jag in bild i galleriet!

(¯`°?.¸ ღ ♥ Linus 070914 ♥ ღ ¸.?°´¯) gnillib.livejournal.com
  • busbajsen

Normalt sett är mina ögonbryn och fransar JÄTTE ljusa. Brynen syns nästan inte alls. Så här ser de ut när jag färgar dem:

Resultat ögonbryns färgning

Tycker att resultatet blir väldigt naturligt. Eller?

• Gnillib
    busbajsen skrev 2009-05-12 20:52:06 följande:
    Normalt sett är mina ögonbryn och fransar JÄTTE ljusa. Brynen syns nästan inte alls. Så här ser de ut när jag färgar dem: Tycker att resultatet blir väldigt naturligt. Eller?
    Jättefint!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Linus 070914 ♥ ღ ¸.?°´¯) gnillib.livejournal.com
  • EllieMay
    katarina118 skrev 2009-05-12 14:36:01 följande:
    va kosta lösögonfransar???
    Olika, finns från ca 75 kr ( billigast ) på åhlens, kicks, upp till ca 200 kr paret.
    Älskade lilla plutt
  • katarina118

ja färga oxå mina bryn...mina syns inte annars..så ljus är jag...

• trolltyg
    busbajsen skrev 2009-05-12 14:07:41 följande:
    Hej hej hoppas det går bra att jag hakar på er tråd. Hur mycket kostar Ardells frassar?Angående färgning av fransar och bryn så har jag gjort det några år nu och tycker att resultatet ser väldigt naturligt ut. Märket jag använder är BesutyLash och färgen är brun.
    Vad kul med nya Välkommen

Ardell kostar runt 65 kr tror jag på kicks och åhléns.
  • busbajsen
    trolltyg skrev 2009-05-13 15:31:19 följande:
    Vad kul med nya Välkommen Ardell kostar runt 65 kr tror jag på kicks och åhléns.
    Tack för välkomnandet. {#lang_emotions_smile}

Ska åka in till stan senare under veckan och köpa mig ett par tror jag. Ska på tjejmiddag om någar veckor och då vill man ju se bra ut.
  • Lines underbarn

Hej ni! Jag vill så gärna köpa make up stores produkter! Är det verkligen så att de inte skickar? Vet ni någon mailadress till någon MUS butik? jag bor långt ifrån närmsta butik

Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter