• Fridapida

Smink, smink, smink... vi fortsätter

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

Här hittar du massor av bra länkar till webshoppar och information i TS:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi senaste tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m39208098.html

• Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter
  • Fridapida

Den andra tråden tog bara slut! Vad hände... har det gått TRE månader redan? Helt otroligt.

Välkomna!

• maddie3

Oh vad jag har letat efter den nya tråden...puh äntligen hittade jag er ;)

• Fridapida
    maddie3 skrev 2009-03-14 16:47:34 följande:
    Oh vad jag har letat efter den nya tråden...puh äntligen hittade jag er ;)
    ER??? Det är bara du och jag än så länge. Jag missade ju helt att den gamla skulle stängas. Jag har ju blivit bortskämd med att det är alltid någon som påminner mig. Haha! Men vi får väl hålla liv i den så att de andra hittar hit.
  • maddie3
    Fridapida skrev 2009-03-14 18:54:51 följande:
    ER??? Det är bara du och jag än så länge. Jag missade ju helt att den gamla skulle stängas. Jag har ju blivit bortskämd med att det är alltid någon som påminner mig. Haha! Men vi får väl hålla liv i den så att de andra hittar hit.
    *skratt* så dumt jag formulerade mig :) får skriva "vilken tur att jag hittade dig" Fridapida ;)

Jaa tiden går otroligt fort när man har kul :) måste hålla liv i denna tråd för jag har fått så otroligt mkt bra tips på olika produkter.
  • JePaLuLi

Är det nån av er som testat Sheer cover?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • trollsanna

Tack för att du gjorde en ny tråd. Letade ett tag .

Är nyfiken på om du gillar mascaran. Såg att du också köpt den. Hoppas du blir nöjd. Jag är supernöjd.

• Liiza

Å, här är Ni

Någon som testat nagellacket
    Loreal Star magnet,
    som har tips på HUR man gör?

Mina"stjärnor" ser inte ut som stjärnor

• MammasÄlsklingar
    JePaLuLi skrev 2009-03-14 19:20:25 följande:
    Är det nån av er som testat Sheer cover?
    Undrar också det !!

Sen undrar jag hur i helvete man hittar en foundation som e ljus så man slipper få en mörkare nyjans i ansiktet.. helt omöjligt juhe
Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter