• SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • SusannaT

Xandra86: hehe eller hur. :) men bra vart det. för oss gör det absolut inget att vi fick ta det mindre rummet. vi sover ju endå bara där. :)

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Det är sant. Vi tänkte också bytta rum med barna men då måste vi tapetsera om eftersom dom nu har ett riktigt barnrumstapeter. Och dom skulle höra johan eftersom han sitter i rumet brevid så dom får ha det lilla tyvärr:(

I dag ska jag till proffice. Jag hoppas att det ska gå bra. Sen så hoppas jag att jag får vagnen såld en som ska komma i eftermidag. Sen så kommer busfröna hem och då blir det lek:)

Vad ska ni andra göra i dag?

• SusannaT
    Tvåbarnsmamma86 skrev 2009-04-27 09:21:46 följande:
    SusannaT: Det är sant. Vi tänkte också bytta rum med barna men då måste vi tapetsera om eftersom dom nu har ett riktigt barnrumstapeter. Och dom skulle höra johan eftersom han sitter i rumet brevid så dom får ha det lilla tyvärr:( I dag ska jag till proffice. Jag hoppas att det ska gå bra. Sen så hoppas jag att jag får vagnen såld en som ska komma i eftermidag. Sen så kommer busfröna hem och då blir det lek:) Vad ska ni andra göra i dag?
    ok ja vi har ju rosa i lilla rummet. men vi tänkte att när vi har ork och tid så ska vi måla om där. blir väl till sommaren. vi får väl se. vilken vagn ska du sälja? vi ska sätta ut våran Nintendo DS. vi spelar inget på den. den va roligt i en månad. sen dess har den la legat i fodralet. idag blir det plugga plugga.. måste in med exa på måndag. och har en del kvar att skriva.
  • FamiljenEriksson

Idag kom äntligen mina papper så nu är det bara att fylla i dom och skicka dom till strängnäs

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Vi har sålt syskonvagnen. Vi ska köpa en syskonsulky som bli lika liten som en vanlig sulky. Jag orkade inte lyfta den stora vagnen, är så slö i kropen. Vi har sålt mycket nu. Har sålt av alla barnens POP kläder. Behövde pengarna. Johan sålde sin DS också. Man kan få en del om man har rätt spel. Tindra splear så mycket på sin så den kan jag inte sälja. Håller på och ränsar om det finns mer att sälja.
    Mycket nu med exan? Är det den första exan? har du haft den muntliga än? Är nyfiken på hur långt du kommit. Jag hoppas att jag kan skriva tentorna nu. Jag ska börja jobba den 14 så jag hoppas att jag kan vara ledig dom två tiderna. Kan du skicka paprena man ska plugga på? Hittar inte mina.

• Tvåbarnsmamma86

Förlåt att det blev så långt inlägg bara till SusannaT

• SusannaT
    FamiljenEriksson skrev 2009-04-27 16:59:31 följande:
    Idag kom äntligen mina papper så nu är det bara att fylla i dom och skicka dom till strängnäs
    va skönt :D *tumme upp*

Xandra86:ok. jo jag vet. vi har oxå sålt av mkt. o har en MASSA som igentligen borde säljas som står o skräpar men har inte haft orken att sitta med det nu. ja vi har mario bros och playground till vårat. men vi har helt tröttnat på den. jag har ingen tid till att sitta och spela. och J sitter mest framför xboxet o spelar om han spelar. just nu blir det inte sååå mkt det heller. men kom förbi så kan du få kopiera. annars kan jag skicka hela studieplaneringen om du vill. har den kvar på mailet. en exa på måndag, sen e det salstenta1, klok uppgift plus basgruppsuppgift som ska lämnas in. om tenta på ten2. jag skulle ba komplittera lite på diskussionen. han va inte helt nöjd. sen va det nån exa i juni. ja vi har gjort muntliga. ska du jobba nå på blomaffären? hör av dig om du vill kolla igenom planeringen så vet vi vilka böcker till vad.
  • FamiljenEriksson
    SusannaT skrev 2009-04-28 12:25:50 följande:
    va skönt :D *tumme upp*
    Jag behöver nog mängder av tummar nu för att allt ska fungera
  • Karro87

Hej alla..
    Har inte vart inne här på ett tag, har vart mycket här hemma plus att det är mycket som ska hinnas med..
    Men ser att ni har pratat lite..

Xandra86: Vilket datum ska dom prata om hotell och restaurang..?? Är de denna fredag eller??? Tänkte de är väll röd dag då så..??

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Jag jobbar söndagar mellan 10-14 om du kommer för bi något. Har ingen koll på bökerna alls:( Så du får gärna både skicka och sen att jag kommer och tittar:)

Karro87: Hur är det med dig? Hoppas att det gick bra i dag. Den 8 är det 10:15 Tyvärr är det en fredag.

Någon som ska göra något roligt nu under valborg?

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??