babyfelicia skrev 2009-04-14 08:48:17 följande:
felicia tackar för gratulationerna.. susannat: synd att ni inte kunde komma mn förstår dej har ju sj rent ut sagt haft ett helvete vissa dagar (om man får säga så) så jag förstår dej..ni får komma när d känns bättre..så kan barna busa lite..
tack. :) jaa vi kommer absolut över. men hoppas hon hade det roligt endå. :) med dom andra barnen. :)
Karro87 skrev 2009-04-14 10:09:17 följande:
God morgon... Idag var det dags för dagis igen, både Elina och Ida var svåra att lämna idag men det är bara för att dom har vart långlediga då är det alltid svårt att lämna dom... Så nu sitter jag här och njuter av att det är lungt här hemma.. Ska ta och sätta ut lite kläder till en tjej som kanske vill köpa lite.. Får se hur mycket jag orkar sätta ut idag... SusannaT: Jobbigt att du mår så dåligt, så jag förstår att du inte orkade göra någe igår utan bara ville vara hemma och ta det lungt.. Jobbigt att hon är så mammig också när du inte mår bra... Hoppas att det känns bättre idag och att du orkar fullfölja din praktik... Igår så rensade vi källaren på en massa saker, så nu är det nästan tomt där nere så det är skönt.. Slängde en massa kläder och skor som vi inte ville ha plus att det var hundra år gammalt kändes det som.. hehe så vi hade fullt upp igår ändå...
ja jag tror hon e mammig för att hon kanske känner på sig att hon ska bli stora syster. hehe jaaa du. jag känner redan efter första dagen att jag e helt slut o ont i huvet. det va en ny som grät o skrek o gnällde HELA dagen. så nu har jag liiiiite ont i huvet o världens humörsväng :P och så måste jag orka mig till mina föräldrar för att ta in posten. dom kommer hem imorgon kväll/natt. såååå skönt. slippa den där postansvaret.