• SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • SusannaT
    FamiljenEriksson skrev 2009-04-21 14:30:10 följande:
    Jaaaaa! Äntligen ett steg framåt i mina studier. Jag är så tjatig så nu försöker dom hitta alla lösningar dom kan
    håller tummarna för dig. :)
  • FamiljenEriksson
    SusannaT skrev 2009-04-21 16:35:36 följande:
    håller tummarna för dig. :)
    Tack
  • Tvåbarnsmamma86

babyfelicia: Vad roligt. Du får gärna ha en visning hemma hos dig så kommer jag ut ditt i stället, kan förstå att det är svårt för dig att komma in till stan.

Karro87: Ne dom skulle inte ha det, och sen skulle dom sattsa lite anorlunda i år så vi får väll se hur det går för dom. Det är är bara att bitta i hopp och försöka hitta något. Vå måste ses snart. Det går för långt mellan gångerna.

• Karro87

Xandra86: ja det är ju tyvärr så... Ja det måste vi tar väldigt lång tid i mellan innan vi träffas nästa gång... Men vilka dagar är du lediga??? Jag är ju hemma varje dag så... Kanske kan ta en fika på stan någon dag...

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Ja det kanske vi skulle kunna göra. Jag är ledig alla dagar oftast. I morgon ska jag ner till arbetsförmedlingen och gå på ett brans information. Ska du följa med? Måste vara där senast 10:15. Skulle vara skönt att slippa gå själv:)

• Karro87

Xandra86: Tyvärr så kan jag inte följa med för jag har barna hemma och jag vill inte ta med dom ner till arbetformedlingen dom har inge tåla mod för att sitta där nere.. Men vi kan väll ta och träffas nästa vecka..?? Kan du då???

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Jag förstår dig mina går på förskolan. Nästa vecka tror jag nog att jag kan. På måndag är barna hemma men annars så är dom ju på förskolan och jag är fri:)

• Tvåbarnsmamma86

Å vad här var tyst. Vart har alla tagit vägen?

Karro87: Jag är på stan på Måndag. Barna går på förskolan då till halv 3 och jag ska göra ett test hos proffice klockan 10. tar mellan 30-60min. Kan vi inte tag en fika efter det? Du missade inget på af i fredags. Men näst nästa fredag ska dom prata om hotel och resturang så då kanske du skulle gå.

• SusannaT

här har vi haft eller ja JAG har haft fullt upp. Isabelle fick vårat rum och vi tog hennes. vart faktist jätte bra. fast jag vart lite skeptisk när jag väl hade börjat lassa ut allt från hennes rum. hehe. typiskt mig att bli rastlös. :)

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Vad skönt för henne att få större rum. I bland är det bra att vara lite rastlös så man kommer på sådan ideer.

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??