• SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • FamiljenEriksson

*pust* Har just nu fra veckor på mig att plugga genom hela jäkla matte boken. Jag ska genom ett kapitel i veckan. Vete tusan hur jag ska klara detta då matte och jag verkligen inte är kompisar. Maken kämpar med att föklara förklara och förlara och jag kämpar med att förstå

• Tvåbarnsmamma86

FamiljenEriksson: Hoppas att du lykas. Det kan inte vara roligt att få så lite tid på sig.

SusannaT: Elak ne det har jag inte sätt. Men man måste kunna ge i gen:) Jag ska börja jobba natt igen. Dom ringde och frågade om jag kunde hoppa in. Lagom till att jag börjar min andra anställning så nu blir det två jobb igen. Dubbla känslor. Jag lämnade aldrig katalogen med kläderna till dig, men du kanske inte kan köpa nu ändå? Jag ska skicka en beställning på Torsdag och en senare i månaden.

• FamiljenEriksson

Tack Xandra. Hoppas jag med. Nej, helt skulle man velat haft dubbelt så mycket tid... Hela helgen kommer gå åt att maken ska försklara logoritmer *pust*

• SusannaT
    FamiljenEriksson skrev 2009-05-05 18:38:35 följande:
    *pust* Har just nu fra veckor på mig att plugga genom hela jäkla matte boken. Jag ska genom ett kapitel i veckan. Vete tusan hur jag ska klara detta då matte och jag verkligen inte är kompisar. Maken kämpar med att föklara förklara och förlara och jag kämpar med att förstå
    håller tummarna.
    Tvåbarnsmamma86 skrev 2009-05-05 19:16:36 följande:
    FamiljenEriksson: Hoppas att du lykas. Det kan inte vara roligt att få så lite tid på sig. SusannaT: Elak ne det har jag inte sätt. Men man måste kunna ge i gen:) Jag ska börja jobba natt igen. Dom ringde och frågade om jag kunde hoppa in. Lagom till att jag börjar min andra anställning så nu blir det två jobb igen. Dubbla känslor. Jag lämnade aldrig katalogen med kläderna till dig, men du kanske inte kan köpa nu ändå? Jag ska skicka en beställning på Torsdag och en senare i månaden.
    hehe jag kan när jag vill. :P men jobba inte ihjäl dig bara.. igen. du måste ju lära dig av dina känslor och upplevelser. nej tyvärr. kanske till hösten.. om inte jag hittat nå extra jobb till sommaren. så kanske jag kan beställa.. men jag hittat gärna och ser hur kollektionen ser ut.
  • Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Joo jag vet. Men jag klarar inte av att gå hemma och inte få in något. Natt jobbet är bara två veckor så jag hinner nog inte bli så trött hoppas jag. Vist kan jag visa dig kollektionen. Sen får jag en ny i augusti. Ska åka till stockholm nästa helg och få se dig. Ska bli så roligt.

Vad ska ni hitta på i helgen då? Här ska jag få vara barn fri i natt och i morgon på dagen. ska bli så skönt att få vara själv och kunna få sova en morgon.

• FamiljenEriksson
    Tvåbarnsmamma86 skrev 2009-05-08 08:01:25 följande:
    SusannaT: Joo jag vet. Men jag klarar inte av att gå hemma och inte få in något. Natt jobbet är bara två veckor så jag hinner nog inte bli så trött hoppas jag. Vist kan jag visa dig kollektionen. Sen får jag en ny i augusti. Ska åka till stockholm nästa helg och få se dig. Ska bli så roligt.Vad ska ni hitta på i helgen då? Här ska jag få vara barn fri i natt och i morgon på dagen. ska bli så skönt att få vara själv och kunna få sova en morgon.
    Här blir en lugn helg. Maken kom hem från jobbet igår med magknip och innan kvällenvar slut så hade han 40,5 graders feber och kräktes. Så jag kämpade med att få ner febern hans och lyckades till slut... Nu springer julia och pysslar om pappa. Lägger täcket ordentligt, fyller på vattenglaset och sånt Hon tycker det är hur kul som helst.
  • Karro87

Go kväll i stugan..
    Det var ett tag sedan man var ute här, men ser att ni har hunnit med att skriva lite.. Själva så ligger jag och sambon sjuka här hemma, inge roligt för barna så inatt ska dom sova borta så man hinner vila upp sig tills imorgon...

Xandra86: Ja det var inget som var planerat att man skulle bli sjuk, Ida fick feber natten till tisdag så.. Men det förvånade mig inte eftersom att Elina låg förra veckan med de så... Tycker med att det var tråkigt att det inte blev någon träff, men jag hoppas att vi kan ses någe nästa vecka om jag är bättre tills dess...
    Lilla gumman hon är söt hon, hälsa dom två liven ifrån mig...

SusannaT: Lilla gumman hur är det med dig..?? Hinner ju inte träffa dig heller nu förtiden jätte tråkigt tycker jag... Men jag hoppas att ni mår bra där hemma... Läste att Isabella kom hem och var Pippi i veckan.. Va gulligt...

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Ne man planerar ju inte att bli sjuk. För då skulle jag aldrig lägga in det:) Hoppas att ni blir bättre nu. Jag ska börja jobba natt igen så barna är mycket på förskolan men någån dag ska vi nog få till det.

Ne nu ska jag ta och göra frukost och sen åka och jobba. Ni får ha en bra dag.

• SusannaT

karro87: jo det funkar. fortfarande illamående och snorigt. :( förkylningen verkar inte vilja släppa riktigt än. =/ tyvärr. tråkigt att ni oxå blivit sjuka. ja hon va pippi. hennes Idol.

• Karro87

Xandra86: Nä det är ju inget man planerar som tur är.. För då skulle man väll inte kunna få någon fritid alls.. Jasså, delar du ut tidningar igen på nätterna??? Lycka till på jobbet idag...
    Ja men jag kan ju höra av mig när jag är bättre ingen...

SusannaT: Stackare jobbigt att du fortfarande mår illa... Nä jag vet denna förkylning vill inte ge sig alls, peter är fortfarande förkyld han med så...
    Själv så har jag super ont i halsen så det är väll en förkylning på g...

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??