• SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • Tvåbarnsmamma86

Tänkte lägga in här att jag kommer att sänka många av priserna i min katalog från Lingon och Blåbär. Så är ni nyfikna på märket så är det ett bra tillfälle att handla nu.

• SusannaT

Xandra86: ok ska kolla om jag hittar studiehandleningen så skickar jag ten och exa papprena till dig. hade vi haft pengar hade vi handlat men just nu går allt till räkningar och mat. inte mkt till nöje.

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Såg ditt sms nu när jag kom hem hade glömt mobilen hemma det händer sällan men i dag hände det:( Tack för att du har fixat åt mig. Får försöka komma över annars kommer jag på söndag efter jobbet om du är hemma. Jag förstår att du inte kan handla. Jag har inte köpt så mycket av mig själv. Barnas farmor och mormor har fått handlat. Dom tycker också om kläderna, så min pappa har en lika dan tröja som Tiffany ser roligt ut:) men så söta.

• SusannaT
    Tvåbarnsmamma86 skrev 2009-04-29 21:07:25 följande:
    SusannaT: Såg ditt sms nu när jag kom hem hade glömt mobilen hemma det händer sällan men i dag hände det:( Tack för att du har fixat åt mig. Får försöka komma över annars kommer jag på söndag efter jobbet om du är hemma. Jag förstår att du inte kan handla. Jag har inte köpt så mycket av mig själv. Barnas farmor och mormor har fått handlat. Dom tycker också om kläderna, så min pappa har en lika dan tröja som Tiffany ser roligt ut:) men så söta.
    hehe ok. finns det vuxen kläder oxå?
  • Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Japp jag säljer från storlek 50 i barn till storlek XXL vuxen. Så det finns något för alla:)

• Karro87

Xandra86: Jo tack det är bara bra med mig... Jo men det gick jätte bra hos läkaren så det är ingen fara med mig.. Hur är det själv?
    Jaja men då kanske man ska gå på det.. Får se om jag får någon barnvakt den fredagen...
    Har du någon katalog för kläderna eller? vore kul och se vad som finns..

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Skönt att höra. Här är det bara bra. Du får ha barna på förskolan när man ska på såna möten det sa dom här. Joo jag har två kataloger. Jag kan komma förbi nästa vecka om du är hemma. Då har jag nya priserna klara.

• Karro87

Xandra86: Va skönt att ni med mår bra.. Ja men det låter ju jätte bra det, då ska jag nog ta och gå på det... Måste ju fördriva tiden på någe sätt än att bara gå här hemma..
    Ja visst det är bara att komma förbi, men onsdag är jag inte hemma då ska jag bort direkt efter att jag har lämnat barna på dagis..

• SusannaT

morsning korsning, hur vaallas varborg firande? jag o bellis åkte till syrran o sov över. faaaast vart inte mkt sömn. hon sov lite oroligt. men men. vi e fortfarande här. firar Systerdotters 8 års dag. tiden går fort. :)

babyf: vi va till hållsta igår, skulle hämta Elina och Lisa. bor ni nära skolan och dagiset?

• babyfelicia

susannat: vi bor precis brevid skolan o dagis ligger ju om man går upp för gatan o svänger vänster så e man framme. :P

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??