• SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • babyfelicia

bra gjort :) jag stannar gärna kvar här..

• SusannaT
    {#lang_emotions_smile} Ibland känner man sig lite utanför när dom andra e mammalediga. dom förstår nog inte hur viktigt det e för oss, som försöker bilda en ekonomisk framtid, att ventilera och berätta vad vi gör. det stärker oss. ibland e det inte så positivt men vi lär oss av det oxå.
  • babyfelicia

ja eller hur o sen liksom så tycker jag att även fast man e mammaledig så kretsar ju faktiskt inte allt kring barnen..man har annat i sitt liv oxå. alla behöver prata av sej ibland.

• SusannaT

ja EXAKT..  men men. dom förstor nog sen när dom själva börjar på nå jobb eller plugga.

• SusannaT

*Puffar lite så andra oxå hittar hit*

• Karro87

hoppas man kan vara men här även fast man inte studerar...???

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Tack du läste mina tankar

• SusannaT

Karro87: absolut. :D ALLA är välkomna.. men ville ba att vi studerande känner oss mer välkomna oxå..

Xandra86: jag vet ;) hihi..

• babyfelicia

karro87: som susanna sa alla e välkomna o här får man snacka precis allt! :)

• SusannaT

babyf-. EXAKT. :D man får vara bitchig, tjatig, mysig, ja HUR man själv vill.. kanske blir lite mot kommentarer men sån MÅSTE man ju kunna ta..

ÄNTLIGEN har vi massa mat o kylen..:) riktigt mysigt att åka o handla hela familjen för en gång skull.. oftast brukar vi ta skåpbilen så brukar vi skaffa barnvakt..

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??