• SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • Karro87

SusannaT: Jo jag skulle nästa tror det..

• babyfelicia

karro87: tack så mkt hoppas ja me!

susannat: ett stort grattis till dej igen!

• SusannaT

Karro87: hehe aah. :P men andra tråden vet nog inte många :P jo jag vet.. jag VILL äta. fast idag har jag lyckats fått i mig frukost utan att må illa  :D yeey. hehe.. aaah jag tycker oxå det va på tiden att vi träffades.

babyf: desamma :P

• Karro87

SusannaT: Nä det är ju inte så många som skriver i den längre så... Va bra att du har fått i dig lite frukost iallafall, hoppas att du slipper illamåendet ett tag nu...

Babyf: Så hur trivs ni i hållsta då???

• babyfelicia

karro87: jätte bra :) har börjat få någorlunda ordning nu, nästan bara gardiner kvar mn hittar inte fästerna så får se när dem kommer upp :P..mn d e verkligen skönt här ute så lungt..kanske lite fjortisar bara mn mn d kan man ta :)

• Karro87

babyf: Va bra att ni trivs, kan nästa tänka mig att det är lungt där ute inte så jätte mycket trafik... hehe du hittar nog dom snart när du har gått igenom alla kartonger... hehe jo men sånna brukar man kunna stå ut med...

• babyfelicia

karro87: jo fast vi har redan tömt alla lådor d som e så konstigt :S mn har en klädpåse kvar o ta upp så dem ligger väl säkert där i bara för att d e d sista man tar. :P

• Karro87

babyf: hehe jo då ligger det nog där ska du se... Eller så har du redan packat upp dom och sen tänkte du att du lägger de på ett bra ställe så att jag kommer ihåg det, det brukar jag kunna göra och sen när man ska ha sakerna då vet man ej vart det är...

• babyfelicia

karro87: jo d e ju väldigt populärt i min värld d där man lägger saker på bra kom ihåg ställen :P hittar vi dem inte får vi köpa nya.

• Tvåbarnsmamma86

Babyfelicia och SusannaT: Grattis till tillökningen.

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??