• SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • FamiljenEriksson

Nu ska jag sätta ner mig med mina böcker. Har hämtat lillans mediciner så nu hoppas vi på att vi slipper göra om morgondagen. Blir så obehagligt när dom små inte får luft...

• SusannaT
    FamiljenEriksson skrev 2009-05-11 11:17:43 följande:
    Nu ska jag sätta ner mig med mina böcker. Har hämtat lillans mediciner så nu hoppas vi på att vi slipper göra om morgondagen. Blir så obehagligt när dom små inte får luft...
    Lycka till.. tråkigt det där med din dotter. :( hoppas hon blir bättre snart.
  • Karro87
    SusannaT skrev 2009-05-11 10:26:08 följande:
    hittade du nått du ville ha då? jag är fortfarande inne om man ska köpa en qunny zapp till Isabelle sen när bäbisen kommer. men vi får se. velar fram och tillbaka.Nu har man kommit hem från tentan. usch. det gick som det gick. en del frågor va jätte enkla och en del va lite svårare. men nu e ten2 avklarat. nästa vecka på fredag e det Ten1 som gäller. usch.. ser inte framemot det.
    Jo jag hittade en Bitax Vigour som är super fin, den kostar 4600 ny men jag hittade en begagnad för 2000 så får jag bara min såld så tänker jag köpa den begagnade om den finns kvar tills min är såld.. Okey vad är det för någe då??? ÄR det någe man sätter på vagenen eller???
    Skönt att tentan är klar du, hoppas att det gick bra...
    Men det kommer att gå jätte bra nästa fredag och så ska du se det med...
  • SusannaT

karro87: ok. hoppas den e kvar då. eller att du hittar en annan. nej det e en vagn. sulky. googla så får du se bild. jag tycker dom e söta.. :) ja skönt att en tenta e klar iallafall.. nää nu måste jag börja planera våran stackars ekonomi. elräkningen va högre än jag trodde.. eller ja snarare 1000lappen mer än den brukar. :/ yäyä. får leva på nudlar en månad. :P

• Karro87

SusannaT: Ja det hoppas jag med att det är, men annars får man väll spara ihop till en helt ny... Men vi får se hur det blir... Ja okey då ska jag göra det så jag får se hur den ser ut.. oj vad kommer det sig att ni hade så dyr elräkning denna månad då??? Jag vet hur det är att ha dålig ekonomi, det är bara att ringa om det är någe gumman de vet du... Vi får ta och bjuda er på mat när vi är friska alla sen..

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Jag kunde inte prata på msn förut. Sat och körde samtidigt. Dom har tittat på en liten vagn för dom minsta och sen ville dom inte ha vinröd. Hoppas att du får den såld ändå. Vad roligt att du har hittat en som du skulle vilja ha.

SusannaT: Jag ska skriva båda mina tentor nästa vecka:( Så ten 1 skriver vi sammtidigt. Hur kändes det att skriva ten 2? Den vagnen är underbar, lätt att köra och blir så liten.

I morgon ska jag få åka till Transcom där jag sökt jobb. Dom var så nöjda med mig att dom ville träffa mig och att jag skulle få se hur dom arbetar.

• Karro87

Xandra86: Nä det är lungt förstog att du inte kunde prata... Nä men det är igenfara med de, det är bara hoppas på att någon anna vill köpa den annars vet jag inte vad jag gör, för jag vill inte sänka priset heller på den så...
    Ja den vagen jag har kollat på är super snygg tycker jag så den vill jag gärna ha..

• SusannaT

karro87:ne jag vet inte. klantarslarna e&m har inte skickat räkning som dom skulle så våran räkning är på 7 månader ist för 3 månader som den skulle. så igentligen så skulle den ha varit billigare. men ska ringa ned o klaga för vi hade ju bestämt kvartalvis och inte halvårsvis. kollade på datumen så står det att dene enda från 1/10. fram till 1/4. sen bytte vi elbolag så det e ungefär samma pris. tack. :)

Xandra86: ok. :) ten2 kändes helt ok. hoppas på o få minst 13p för det va till G. vilket jag tror för jag skrev svar på de flesta. fast jag va kass på att rita så jag fick skriva vad det va för nå. hehe. jag e jätte nervös över ten1. det e ju skit mkt o plugga på. men va e det för företag? va roligt att dom gillar dig. :) alltid ett plus. :)

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Hade velat prata mer. hur är det med er nu? Hoppas att du får den såld så du kan köpa den andra.

SusannaT: Kan du skicka papprena till matten och svenska på mailen. Har lackt mina på något bra ställe. Transcom är ett suprotföretag som jobbar för Tele2 och Omtimaltelecom. Kommer där i från nu. Det var jätte roligt att vara där. Och han jag fick träffa var så snäll och rolig. Så nu hoppas jag får svar i slutet på veckan eller i början på nästa vecka om dom har plats för mig eller inte. Men jag hoppas på att få komma ditt:) Min sista tenta hade jag 12p på så jag hoppas att du får minst 13.

• Tvåbarnsmamma86

Å jag måste bara berätta. Dom ringde från proffice nu och jag fick jobbet på transcom:) börjar den 25.

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??