• SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Jag har anmält mig till båda salstentorna. Hoppas jag hittar alla papper och böker som behövs bara.

• Karro87

Xandra86: Jag frågde dig för flera veckor sedan om du har fått jobbet på parken, men du har inte svarat.. SÅ jag frågar väll igen.. Har du fått det????

• SusannaT
    FamiljenEriksson skrev 2009-04-18 15:18:30 följande:
    Idag har hon varit hyfsat. Hon fick sin nya cykel idag så just nu tränar hon för fulla muggar. Hon blir lite arg på den mellan varven men sen tar hon nya tag igen
    vilken tur. :) aaaw :)
    Tvåbarnsmamma86 skrev 2009-04-18 21:10:20 följande:
    SusannaT: Jag har anmält mig till båda salstentorna. Hoppas jag hittar alla papper och böker som behövs bara.
    ok då kommer vi ses där :) jag e lite nervös över dom där salstentorna. nu när man är van vid hemuppsatser. :)
  • Tvåbarnsmamma86

karro87: Det måste jag ha missat. Nej inget jobb på parken för mig. Hur gick det för dig?

SusannaT: Ja det är lättare att sitta med bökerna än att inte ha något alls. Men nu skriver man salstentorna anonyma så ingen ser hur bra eller dåligt det går. Ses där:)

• SusannaT
    Tvåbarnsmamma86 skrev 2009-04-19 20:25:26 följande:
    karro87: Det måste jag ha missat. Nej inget jobb på parken för mig. Hur gick det för dig? SusannaT: Ja det är lättare att sitta med bökerna än att inte ha något alls. Men nu skriver man salstentorna anonyma så ingen ser hur bra eller dåligt det går. Ses där:)
    jaså. va bra. :) då vart man lite lugnare iallafall. :)
  • Karro87

Xandra86: Okey det var ju synd.. Nä jag fick inget jag heller på parken.. Blev super ledsen när jag fick det..

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Jag känner ingen som varken har fått komma tillbaka eller nya som har sökt som får jobba i sommar. Förstår att du blev ledsen. Det blev jag med och förbanad jag ringde till och med upp chefen där. Men bar aatt ta nya tag och försöka hitta annat, fast det är så svårt. Finns ju inga jobb alls:( Men men. Vad ska du hitta på i veckan?

Var det ingen här som var intreserad av Lingon och Blåbärkläder? Ska snart ha en ny visning så måste veta om någon var intresserad.

• babyfelicia

xandra86: jag e intresserad..mn jag har lite svårt o passa in tider o så nu när ja bor i hållsta..mn nån visning vill jag iaf komma på.. :)

• Karro87

Xandra86: Det kanske inte är så många som får sommarjobb där i år då... Eftersom det verkar vara så många som inte får jobb...
    Nä du idag är det inte lätt alls att få jobb men det är bara se de positiva i det...

• FamiljenEriksson

Jaaaaa! Äntligen ett steg framåt i mina studier. Jag är så tjatig så nu försöker dom hitta alla lösningar dom kan

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??