• Carolin E

Låghormonare, se hit!

I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?

Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.

• Svar på tråden Låghormonare, se hit!
  • Stumpan84

När jag var gravid med min son så plussade jag inte förens jag var i vecka 6 eller 7 och då var det så svagt så barnmorskan gjorde om testet tre gånger. Ibland så har man bara inte så mycket hormoner i början utan dom kommer senare i graviditeten.

• Fia 82 06

Wow så sent!!!! HAde du testat innan då?

• GälskarG

tester
    BIM dagen= -
    BIM+5=-
    BIM+10=-
    BIM+15= -
    BIM+17= svagt +
    BIM+18= första tydliga +

• Röd ros

Plussade på bim +21.. innan blev testen negativa..

Stolt mamma till Tindra och Leah
  • PCO20

En fundering bara, när vissa plussar så sent, kan det inte då vara så att man kanske haft en väldigt sen ägglossning? Ibland lever ju kroppen sitt eget liv. Eller hur vet man om man är låghormonare?

• Panzarlarv
    PCO20 skrev 2009-05-08 23:08:06 följande:
    En fundering bara, när vissa plussar så sent, kan det inte då vara så att man kanske haft en väldigt sen ägglossning? Ibland lever ju kroppen sitt eget liv. Eller hur vet man om man är låghormonare?
    funderar jag med på !
  • PCO20
    Panzarlarv skrev 2009-05-08 23:47:11 följande:
    funderar jag med på !
    Man möter så mycket nytt här på FL :) Man kanske skulle utbilda sig till barnmorska ;)
  • Panzarlarv
    PCO20 skrev 2009-05-08 23:48:09 följande:
    Man möter så mycket nytt här på FL :) Man kanske skulle utbilda sig till barnmorska ;)
    Haha ja för eget syfte liksom ..så är man beredd på allt konstigt som händer i kroppen!
  • PCO20
    Panzarlarv skrev 2009-05-08 23:51:16 följande:
    Haha ja för eget syfte liksom ..så är man beredd på allt konstigt som händer i kroppen!
    Jo. Fast jag tänkte mest på allt man lärt sig här på FL, man vet nästan mer än barnmorskorna
Svar på tråden Låghormonare, se hit!