Låghormonare, se hit!
I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?
Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.
I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?
Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.
något sådär. den var väl legat på 30 dagar.
kul att du känner ngt ialla fall. för mig känns det som om bara mensen kan man alltid köra på igen. det känns sjukt jobbigt att inte veta.. speciellt om man är ett kontrollfreak som mig.
tänker du ring till BM?
jag tänkte jag skulle ringa min imorgon o se.. ja.. om de säger ngt vettigt.
lycka till =)
Jag måste bara tillägga. Bara för att man har ÄL-smärtor och sekret, även utslag på stickorna så behöver inte ägget FAKTISKT lossna. Jag trodde oxå detta men fick veta att det ENDA sätt att vara säker är att tempa. Om ÄL sker så går tempen upp efter (0,2-1,0 grad) och håller sig där till mens. Undrar om inte detta kan göra att folk räknar fel på BIM-dagen till viss del. Men visst, ger alla historier om låghormonare oss hopp...=)
jag plussade i v.13. Var till Gyn och kollade och eftersom jag ammar så har jag inte fått tillbaka mensen därav att jag är låghormonare sa han.
Helt otroligt att ett positivt svar kan dröja såååå länge!! Trodde jag aldrig!!
Hade BIM igår, negativt idag...trodde liksom att det var helt kört...
inget nytt här heller... bim + 23
Har någon av er låghormonare haft någon slags blödning som påminner om mens fast att den är ljusare, brunare och knappt märkbar för att det kommer så lite, eller haft mens som vanligt?
skönt med hoppgivande historia=9 Bim den 22/5, inget plus ingen mens...