• Carolin E

Låghormonare, se hit!

I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?

Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.

• Svar på tråden Låghormonare, se hit!
  • små räkorna

gud vad skönt att höra att det finns dem som plussar så sent som först i v.12
    jag vet inte om jag är gravid ännu,men jag har en massa symtom.....
    har tagit en massa tester som alla visat neg,den senaste togs i onsdags.
    skulle jag nu vara gravid så tror jag att jag skulle vara i v.8(7+2)
    då finns det kanske fortfarande hopp????

• Röd ros
    PCO20 skrev 2009-05-08 23:08:06 följande:
    En fundering bara, när vissa plussar så sent, kan det inte då vara så att man kanske haft en väldigt sen ägglossning? Ibland lever ju kroppen sitt eget liv. Eller hur vet man om man är låghormonare?
    Jag har smärtor vid äl och sen kör jag med stickor...Därför vet jag när jag har äl...
    Stolt mamma till Tindra och Leah
  • GälskarG

Körde inte med Äl-stickor. Men får alltid riktigt ont en dag vid ÄL samt att då får jag så mycket lytningar så jag måste ha trosskydd. så den är svår och missa skulle vara plus, minus 1 dag isf.

• Nennie

Plussade först i v7 min första graviditet efter det har jag varit gravid 4ggr till och plussat i v10, v6, v6 och igen v7 och då alltså fått - innan.

• purskis

Ni som är låghormonare, får ni graviditetssymtom tidigt ändå? Funderar på om jag kvalar in nämligen.

• Nennie
    purskis skrev 2009-05-11 12:01:42 följande:
    Ni som är låghormonare, får ni graviditetssymtom tidigt ändå? Funderar på om jag kvalar in nämligen.
    Jag har inte fått något gravsymtom förrän i v6 och då kommer ömma bröst, de kan även komma lite innan sen kommer illamåendet i v7 och det är dom enda symtomerna jag haft under mina graviditeter.
  • teec

hur vet man att man är låghormonare?

är inne på BIM + 9 och alla testen (ca. 4 st, ett senast idag) visar neg. *suck*

har inga symptomer för något.

• jennix88
    teec skrev 2009-05-11 17:47:20 följande:
    hur vet man att man är låghormonare? är inne på BIM + 9 och alla testen (ca. 4 st, ett senast idag) visar neg. *suck* har inga symptomer för något.
    Jag är BIM +13 , har också gjort en massa grav.tester där det visat neg.
    Senast jag kollade var för ca 5 dagar sen.
    jag känner dock av mina bröst plus att blodådrorna har börjat synas mer nu.
    Har du haft regelbunden mens innan?
Svar på tråden Låghormonare, se hit!