Järfällaföräldrar 5
Äh, nu skiter jag i det här! Jag saknar er för mycket! Det är fortfarande som det är och jag kommer nog inte att vara lika öppen som tidigare, men jag SAKNAR JU ER!!!!
Kramar i massor // Elin (fd lillasnurre)
Äh, nu skiter jag i det här! Jag saknar er för mycket! Det är fortfarande som det är och jag kommer nog inte att vara lika öppen som tidigare, men jag SAKNAR JU ER!!!!
Kramar i massor // Elin (fd lillasnurre)
Hej på er!
Tack för alla välkommen! Kul att märka att man är saknad!
Jag har bara läst sporadiskt under de här veckorna, så om jag ställer dumma frågor eller har missat ngt viktigt så hoppas jag att ni har överseende med det....
Det har inte hänt jättemycket, jag kämpar på med allt som händer, ni vet egossytrar, konstiga chefer, mobbande kollegor, svartsjuka och annat som händer. Har en terapeut som är helt fantastisk!! Han pratar mitt språk! Vet inte vad det är med mig och intelligenta män i femtio-sextio årsåldern, men han är den tredje på kort tid som jag får förtroende för.
Vi flyttar till nya lägenheten i morgon, det kommer att bli tufft, men jag tror vi fixar det. Vi kommer att ha kvar den här gamla lägenhten månaden ut så det kommer nog att gå bra. Varken jag eller maken är så snabba, så det får ta den tid det tar.
Nästa vecka ska jag vara i lägenheten här i viksjö och fixa och maken ska vara i nya lägenheten och jobba. Gurra får vara på fsk tre dagar. Det ska bli skönt.
Jag kommer gärna och fikar på tisdag, blir det waynes i jakan eller? Kan kombinera det med en tur till bauhaus.
Kram på er!! Vi ses snart!
Fika + Prommis tisdagen den 7/4 10.30 + 11.30
Karin +1
Anna +1
Marina +1
just det, ser att ni har börjat med middagsips! Här kommer ett från mig:
1: Gå till affären
2: köp fryst pizza
3: Gå hem
4: Sätt på ugnen
5: öppna paketet med pizza
6: Sätt in pizzan i ugnen o ca 20 minuter (obs, på en plåt)
7: Låt pizzan svalna lite innan du delar den i lagom stora delar och äter.
Hej!
Tar en liten paus i flyttandet för att kolla läget lite här... beroendet av FL kommer snabbt tillbaka märker jag
Insåg också att jag missat att skriva inmig på fika listan så här kommer den igen
Karin +1
Anna +1
Marina +1
lillasnurre
Sanna: Tänkte på dig massor! Och gör det fortfarande! Skönt att han stannar inne ett tag till, alla dagar spelar roll nu. Ligg nu still och ta det lugnt!
Fruisen: Grattis!!! Ska titta in på bildspelet ikväll! Älskar bebisar!!
Flurran: Tack för att du tog en drink åt mig igår! Det behövdes! Kan du göra det ikväll igen tror du? Hann inte till systemet...
Kramisar från flingan!
och trött som jag är s uppdaterar jag med fel namn!!!
Karin +1
Anna +1
Marina +1
Flingan
Hej! sitter i sängen i min nya lägenhet och är glad att en av de nya grannarna inte lösenordsskyddat sitt nätverk!
Frediza: Jag hade helt missat att ni varit så sjuka! Stackare!!! Hoppas ni slipper sjukan snaaaaaart! Krmar!!
Sanna: Shit vad jobbigt det låter! Mn jag måste säga att jag drar en lättnadens suck att du får ha Anton kvar i magen ett tag till! Blev verkligen orolig när de la in dig! Men jag undrar också, hur får man streptokocker i snippan?
Misses: Funkar det bättre med pappan nu? Vad härligt att få snusa bebis! Är väldigt avundsjuk!
Flurran: Tack för inbjudan
(stannar dock i sängen nu när jag äntligen efter allt bärande fått lägga mig ner!)
Mirix: Vad synd. Vet du att läkarmissonen har en stor secondhandbutik vid coop i Vällingby? De har bra kläder ibland. ibland har de ingenting, men jag har handlat både till mig och till G där ngra gånger. Glömde säga det till dig i telefon idag, sorry...
Nu ska jag titta på fruisens bildspel. sen ska jag sova!
Om ngn av er går promme uppåt söderhöjden i morgon så kan jag nog bjuda på en kopp kaffe i röran
Kram på er!
Flurran: he he he, det bådar gott inför framtiden
Låter gott med vin!
Jag är glad! jag hittade en massa gammla skivor i en låda! Just nu lyssnar jag på Jay Jay Johansson, om ngn minns honom! Har nog inte lyssnat på detta på tio år men åhhhhh!! Vad bra det är!! vilken röst!!
Nu blir det roligare att klorinskrubba badrummet!
BT: stackare! Inge kul det där! Jag var helt labil förra veckan, pga mens!! Inte kul alls!
disan:
Just ja, fantomen!!
Nu har jag klorinsanerat hela badrummet, bara tvättmaskinen kvar. Vilken skit en del människor lever i! De hade flyttstädat, och ändå är det så här äckligt!!
jag kan ta med mig skivan på tisdag så kan ni låna och kopiera om ni vill.
Själv har jag gått över till mer poppiga wet wet wet
Marina: Duktiga Liam!