Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

ja, jag vet att han gör sitt bästa.... det är lite sorgligt nästan.... men nu har jag fått det ur mig och han har lyssnat på ett av mina råd! så nu är vi on track igen...

och så jävla svårt är det inte!! Det är easy up tapeter för helvete....

ja jag ska sluta svära... snaaaart....

• flingansnö
    Marina skrev 2009-06-24 22:26:12 följande:
    Ja det är det, det jobbiga är om man har mönster tapet så man måste passa ihop dom med varandra...
    mmm, vi har valt tapeter UTAN mönsterpassning!! För att det skulle bli enklare!!

Missses: Tror alla tar med det de vill ha, jag ska fixa lite frukost till mig och gurra.
  • flingansnö

he he he, nej det har du rätt i, och jag har ju faktiskt insett att han har måååånga bra sidor, även om han inte är så händig. Nu har jag föresten planerat hela sommaren och skrivit in både erotikparty och vinkväll!

• flingansnö

PM: Ha ha ha, det är imponerande!! Menjust sånnt som man ska va tyst med, för då känner han sig hm..... jag vet inte otilräcklig? inte man nog? Jag vetinte.... han höll på till två inatt och fick upp tre våder till

flurran: Vilken dag!! Hoppas det går bra hos läkaren idag! Tänker på dig.

Nu ska jag göra picnick och smörja på solskyddskräm. sen väcka sone, (jag fattar inte att han sover fortafarande!!) och sedan dra iväg till poolen!

ring om ni går vilse!

Kram

• flingansnö

Hej på er!

Tack för idag tjejer!! Det var jättetrevligt (förutm myggen...) Trevligt att träffa dig också eva!

Vi har nu lämnat G hos svärisarna, varit en sväng på Ikea och satt igång här hemma... fr se hur långt vi kommer.

Tip: Beröm is the shit när det kommer till karlar (och barn)

PM: Du har ju fått massa tips redan, ocb BT verkar vara en hejjare på att planera bröllop, men en sak tänkte jag på ch det är barnens kläder, det finns ofta fina barnfinkläder på ellos. en vän till mig köpte sonens linnekostym på ellos för en spottstyver och de har den ju bara en gång liksom, så de hinner inte slitas.

Nu är det bäst att jag kör på! Hoppas ni får trevligt hos Anna i eftermiddag!

Om jag inte tittar in innan i morgon kväll så lovar jag att vinka till er från svenska klacken på ullevi i morgon!

• flingansnö

pms: för tung? När jag red sist var min karl med och red och han vägde då närmare 120kg, de hade en som var lite större och kraftigare, vi hade kollat innan.

• flingansnö

Tro det eller ej, men hallen är KLAR!!! (ja, nästan iallfall, bara finlir kvar, som att sätta upp lister och lägga golv och sånnt..... men det får bli en annan dag!

flurran. Vad skönt att han slapp jobba hela natten!

• flingansnö

pms: vad f*n är en golfapplåd? Jag dejatade en golfare ett tag men så långt i teminologin kom vi aldrig... han tyckte för övrigt att jag borde spela golf för att "där träffar man rätt människor" HA HA HA HA HA

• flingansnö

ha ha ha ha Jag vidarebefordrar det till honom

• flingansnö

golf på tv???!!! öh.... nej.....

• flingansnö

kom precis hem efter en vanisnnesfärd in till stan för att hämta biljetterna till mmatchen i morgon, och ser på nyhetrena att Michael Jackson är död!! Shit är helt chockad! Visst det var inte så oväntat och jag var inget stort fan, men herregud!! Michael Jacksson!!! King of pop!! DÖD, det går knappt att fatta...

Nu ska jag också sova, uppdaterar kanske i morgon, annars i övermorgon, berättar mer då om vansinnesfärd, matchen och allt annat. Kram och godnatt.

• flingansnö

Hej kära vänner! är tillbaka från Götet nu, vilken match det var!!! Shit vad spännande!!! straffsparkar!! Men det är skönt att vara hemma, jobbig bilfärd, trots att Mange körde nätan hela vägen.

ser att ni pratar bröllop, PM: vad kul att ni får låna pengar! underbart med ett vinterbröllop!

och städning, Jag hatar att städa! Vi ska nog ta in en städfirma till hösten, orkar bara inte med att städa! Flurran: Jag tror absolut att det skulle gå runt! Finns jättestor efterfrågan på vit städhjälp nu med rotavdraget och allt. kolla på städfirmor vad de tar och lägg dig aningen lägre, profilera dig mot barnfamiljer! kolla på hemfrid.se, och på vad heter de.... seniorpoolen? och jämför.

nu ska jag själv ta tag i vår städning, vi ska ha gäster i morgon, so what can u do?

Krmar och solvarma pussar // Elin

• flingansnö

BT: Ja, det var jääääääääätte länge sedan! inte bra! Det får vi lösa!

• flingansnö

pm: tittade in på er sida! Vad fin, enkel och bra info, men har en fråga, ni ska ha mörkkostym som klädkod, innebär inte det lång klänning f(alltså lång klänning, nedanför knäna, inte långklänning, som i balklänning) för damer? eller är det bara när det är mörk kostym på kvällsbröllop?

• flingansnö

PM: jo du hade skrivit det på sidan, men jag tyckte det var lite oklart.... Väldigt fina inbjudningskort tycker jag!

• flingansnö

Hej på er!

Åh vad ni har skrivt nu igen, jag pallar inte med att kometnar allt... har just gått en låååååååååååång promme på järvafältet med gustav sovande i vagnen Kändes nästan som när han var bebis Vi stannadde vid sjön ch tog sommarens första dopp! Helt underbart! det var minst 22 grader i vattnet! Antagligen mer

Nu ska jag få fötterna masserade innan jag somnar! Kommer inte orka gå mer än ett par meter i morgon, men om ni vill är ni välkomna hit till min gräsmatta och min plaskpool (ja gustavs plaskpool, men ändå)

kram och godnatt

• flingansnö

just ja: Tip, kan vi inte ha picknicken lite senare i sommar? jag vill, men kan inte då

och BT eller den som startar om tråden: jag uppdaterar mig:

Annelie E - Annelie (-75), Viksjö - Hampus 060116, Oliwer 080430
    BlueTopaz - Karin (f.-80), Västra Jakan - Leo 051004, Noa 090218
    Carrie75 - Eva (-75), Viksjö - David 051015, Robin 080313
    Disan - Anna (-83), Viksjö - Ronja 070620, Maya 090322
    Flurran - Jennie (-82), Jakobsberg, Luke 080505
    Frediza - Anki (-80), Jakobsberg - Linnèa 070319, Hampus 090107,
    Fruisen - ---(-82), Jakobsberg - Amanda 070114, bf 30/3 -09
    Jossansthlm - Josefin (-85), Skälby - Lea 070731
    Lilla T - Therese (-76), Skälby - Idun 070309
    Marina - Marina (-79), Viksjö - André 010920, Liam 070810, Isadora 090307
    Matglad - Kajsa (-76), Skälby - dotter 010103, Wille 070217, Moa 081214
    Mirix - Mirjam (-84), Skälby - Mira 081116
    Misses - Caroline (-83), Jakobsberg - Emma 050725, William 010906
    Seaflower - Sanna(-83), Viksjö - Viggo 0603, Emil 0803, BF för son 9/6 -09
    Snowflake (flingan) -Elin (79) Jakobsberg, Gustav 061222
    Stora syster - Karro (-80), Berghem - Alexandra 97, Loke 03, Nilo 08
    Tip - Anne (-74), Kallhäll - son 070627, dotter 081013.
    Utteröga - --- (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209
    Yulander - Malin (-76), Viksjö - Ville 060128, Elsa 080408
    Åsa med 3 - Åsa (-74), Viksjö - Mathilda 961223, Anton 010910, Johannes 080417
    1975 - Judit (-75),Viksjö - Emma 060220
    Panzermensch - Caroline (-83), Kallhäll - Elvira 051231, Ida 071120, Olivia 090421
    Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5