Järfällaföräldrar 5
Marina: Jag tycker också att det är såååå coolt! I viskjö springer det ju rävar oxå, det är ascoolt!! Fast lite läskigt oxå....
Marina: Jag tycker också att det är såååå coolt! I viskjö springer det ju rävar oxå, det är ascoolt!! Fast lite läskigt oxå....
nä, jag åker till landet i morgon. Mange måste få jobba i fred, typiskt att vara gift med en ekonom i deklarationstider!!
Men vet ni??!! Jag har just skruvat i hop en stor garderob helt själv!!
God kväll kära vänner!
Jag sitter här på landet och är trött trött. Jag förstår mig inte på min syster.... men men, en här gången tänker jag inte vika mig! jag SKA stå på mig!!!
mirjam: Tänker på dig MASSOR!!! Ledsen för de tomma smsen... gurra lekte med min telefon.... Du får rapportera hur det har gått när du orkar... tänk på att det är värt det sedan när hon sover bra!!
Disan: lite konstigt med barnvakt VARJE helg! Men vi har barnvakt två kvällar i veckan, och det tycker en del är mycket. Men jag vet inte tyker att det som funakr för en del är helt kosntigt för andra...
tror det var ngt mer jag skulle kommentera men har glnt det nu..... behöver sova....
Kram och Godnatt (+ett extra godnatt tille r med barn som itne sover)
just ja; BT: Vilken syn....
flurran: Tack. Hon är mycket speciell min syster...
Hej på er!
Jag är på landet! Med släkten! Herregud!! Jag fattar inte hur jag ska stå ut till Måndag!! Och ikväll kommer syrran tillbaka från stockholm också! Shit!!! Hur ska detta gå!! Idag har vi iallafall varit ute och eldat! Min mamma är lite av en pyroman, men det var roligt och sen grillade vi korv. Nu sover lilla JOhathan, Gustavs minsta kusin och Jag sitter framför TVn med Gustav och hans andra Kusin André, de tittar på Brum, så jag passar på att skriva lite här. Ska föröka hinna uppdatera bloggen oxå, men vi får väl se hur det går....
De här barnen är inte direkt lugna, jag är jui van med lugna Gurra, och dessa tre, (finns en Signe också) är allt annat än lugna, och mamma och pappa är ointe heller direkt lugna!
BT: Hoppas du får en trevlig prommis i solen idag!
Alla andra: Hoppas att ni har en trevlig påsk! Vare sig ni jobbar, pluggar, slöar eller firar!
Mirjam: Hur gick det inatt????
disan: Hottentott???!!!!????!!!
Mirix: Bra jobbat!! Tänkte på dig när jag var vaken inatt!! Ni kommer att klara det galant!
Matglad: Tussilago och vitsippor!! Kan det bli bättre??
Marina: Vad skönt att han sover så bra!
Och ha det så trevligt ikvälL!!
Här pålandet är det kaos på alla plan. Skönt att syrran är kvar i stockholm, men fyra ungar under fem år är ingen lek!! Shit vad de har slagits idag. Men också kramats och det är ju bra. Gustav missade sin sovstund på em, så nu ska jag lägga honom. Hoppas att han sover hela natten nu bara!!
Tittar nog in lite senare också! kram på er!
Mirjam: Din stackare!
Jag sitter med mina föräldrar framfr tvn och tittar på så ska det låta. Det enda som gör att jag inte får totalpanik är att jag inte behöver åka hem till ett radhus iallafall
Inget ont till er som bor i radhus, men jag får ångest av det!
Gustav missade ju eftermiddagens vila och somnade strax efter kl 6 idag. Så jag lär väl inte få ngn sovmorgon i morgon, men det är som det är.
Hoppas det går bra för er i natt Mirjam! Och hoppas att ni alla andra får en trevlig påskafton med fina påskägg! (utan godis till er som kämpar med vikten)
Kram och godnatt!
Hej på er!!
Låter som att ni har det bra i påsk, med mycket godis och solsken, förtom Anna då. Bra att du tänker på dig själv!! Hur tar din släkt ett sådant beslut?
Här på landet är det ett helvete. Mamma och jag grälade hela förmiddagen, och hon lyckades vända allt till att det är Manges fel! Att Mange tvingar mig att välja honom och Gustav framför Mamma och pappa och huset på landet. Hon fattar verkligen ingenting!! När jag försökte förklara för henne hur det kändes för mig då, blev hon bara arg och sur och ledsen. Jag frökte säga att jag tyckte det var respektlöst av henne att ifrågasätta mina val, inklusive mitt val av man, varpå hon höll en låååååånga harang om aatt hon minsann var 60 år och därmed hade kunskap och så som jag inte hade. Tillslut satte jag mig bara vid kksbordet och storgrät! Har haft en sprängande huvudvärk hela eftermiddagen och inga starka tabletter som hjälper, harn knaprata alvedon och ipren, men har ändå ont. Jäkla påskfirande!!!
Får se hur länge jag står ut här. åker kanske hem i morgon.
Tur att ni finns här i tråden!
Om vi är hemma på måndag, är det någon som vill trffas och leka?
Tillägg: Jag kommer att vara hemma på måndag! Jag har världens mest egoistiska syster, och jag tr inte ut längre!!! Helst skulle jag vilja åka hem nu! Men med min huvudvärk är jag nog ingen bra bilförare....