Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

Mirjam: Det verkar ju gå frammåt! Vad skönt! Snart sover hon JÄTTEBRA!!

Tip: Tack för trevligt sällskap och trevligt fika. Gillar ert lilla radhus! Ledsen att G inte var så mycket leksällkap bara....

Marina: Det är ok, sover de så sover de. Vi får ses en annan dag.

Lelle är Gustavs favvo mjukisdjur, han kan inte sova utan den den hette från början Pellefanten, (döpt av mig) Sedan blev den Pelle (döpt av mormor) sedan blev den lelle, (döpt av pappa) och numera heter den Lellen med betoning på det första Et (döpt av G själv)

Anna: De där funkar alltid på mig, och jag har såkallad stenmage. För mig krävs dock fyra piller, på kvällen och sedan får jag gå på toa på morgonen, och ofta flera gånger fram till lunch. Lycka till!

• flingansnö

Var har ni tagit vägen alla andra? ÄR det påken so gjort att ni varit frånvarande? Saknar er! (skriver inga namn så är ALLA inräknade!)

• flingansnö

Mirix: Det låter som att du har två barn, en bebis, och en trottsig två-åring!! Shit vad jobbigt! Jag kan komma hem till dig och diska och vara glad, så kan Fanny komma hit och sura tillsammas med M.

Hoppas att det går bra inatt vännen!! Skickar tankar till dig!

AnnelieE: HEj! Kul att se dig! Hur mår du / Ni?

• flingansnö

Då skulle mamma bli glad också! Om jag bodde ihop med en tjej! Hon avskyr ju karlar så då måste hon ju bli nöjd!!!

• flingansnö

storasyster: Jodå det gjorde jag Shit vad du är trädgårdig!!!

• flingansnö

Blä, i morgon måste jag gå och jobba ngn som vill byta?

• flingansnö

Bläääääää Tillbax på jobbet..... Inge kul alls!! Har första lektionen om 20 minuter, hoppas det känns bättre efter det....

Mirix: Hur har natten varit?

BT: Ja!! Jag vill följa med, men kan inte....

är det den här babyvakten ni har? www.busigt.se/barnvaktmedljud-p-1464.html

• flingansnö

mirix: Skönt att du fick en förklaring iallafall. Och vad duktig Mira är!!! som somnar själv!!! Bra jobbat!!

Storasyster: Ja, det är lönen som får mig att stå ut!! hoppas att jag får min löneförhöjning snart också!! Alla pengar är välkomna! Drygt att jobba utan lön, sådär var det fö rmig också när jag gjorde praktik..... Har en kusin som läser till läkare i Danmark, och de får jobba extra på nätter och så för bra betalt!! Plus att det räknas in i deras utbildningspraktik!

• flingansnö

mirix: Nej, bolibompasex är när man har sex i sovrummet, medan barnet tittar på bolibompa

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5