Järfällaföräldrar 5
Godorgon!
Tack för igår tjejer! Det var jättetrevligt, även om jag åt typ all frukt... jag var ganska hungrig..... Karin, det var Jätteroligt att titta på dina bilder! Jag älskar fotografier! Tycker inte ens att det är trist att titta på andras semesterbilder! Jag kommer gärna över ngn dag och tittar på resten!
Här hemma har vi just lämnat G till svärisarna, de ska ha honom hela dagen så jag får plugga och magnus göra alla jäkla deklarataioner!! på lunchen ska vi shoppa en present til hans pappa som fyllde år igår, och ikväll ska vi äta fdelsedagsmiddag hos dem.
Jag ska förska att inte bli distraherad av de platta paketen som står här från shoppingrundadn på Ikea igår. Det bev ingen garderob, för vi lyckades inte ensas om hur vi skulle göra, men väl en massa annat. Igårkväll fick jag upp hyllorna i badrummet! (ja jag är lite gay, älskar min verktygslåda! (utom när mange har rört till i den...))
mirjam: Fan vad drygt!! Är de helt dumma i huvet eller?? Jag blir galen!! en det r klart att det går igenom!! F ÄR ju mamma tillMira!!
Lekdate i lekparken vid Matglad: ??? Eller här,på fjällens eller förskola?
Flingan +1
Matglad +2
Disan +2 (eller hur var det?)
Hårbortagningskväll hos flurran:
Flurran
Flingan + vin
(ngt annat jag behöver ta mig?)
Kram och ha en trevlig lördag!