Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

Oj, nu har jag glömt hälften av vad jag skulle skriva.... ja ja, det är straffet när man går och lägger sig vid åtta....

Flurran: Det är lugnt! Jag tog absolut inte illa upp!! Vill bara verkligen inte ha det jobbet!! Bara inte Abbe får det!! Då får jag fan säga upp mig!!!

Marina: Visst var det vid två idag? Säkert att jag inte ska handla med mig ngt?

syster: stackare.... men hoppas nästan på att träffa på dig, vilken syn... du kanske kan starta ett mode med svart under ögonen istället för över? Hoppas iaf att Nilo blir bra snart!

• flingansnö

just ja! grattis johannes!!!

• flingansnö

Det skiljer en del i pengar också... den rosa kostar ungefär 18000 och den röda kostar ungefär 11000....

men den rosa är såååå fin. Fast kanse en röd ändå är bättre??

• flingansnö

flurran: mmmm, jag vet verkligen inte. Om vi köper den sista blir vi tugna att köpa en separat frys också.... jag vet verkligen inte....
    Bestäme vi ngt om nästa vecka föresten? Du kunde inte på onsdagen visst var det så? Men vad sägs om måndag?

Är det ngn som vill leka på Söndag?

• flingansnö

Mirix: Vi tyckte att Gustav skulle kunna ha alla sina gosedjur att snutta på, så skulle det inte göra så mycket om ett försvann eller så, men han VALDE själv Lellen. Under en period gick det bra även med en nalle, men nu är det bara lellen som gäller. Jag vågar knappt tvätta den av rädsla för vad som händer om den går sönder....

Matglad! Kul! Finns det ngn bra lekpark där du bor? Eller finns det ngra andra förslag?

Lekdate på söndag i lämplig park:

Flingan + Gustav
    Matglad + Wille och Moa

Fler som vill dyka upp??

• flingansnö

Marina: Vi står ut med det! vi är ju föräldrar vi med, vi vet hur det är!

• flingansnö

Marina: Ok, ska bli kul att ses igen! Kan du inboxa din adress? Jag vet inte var du bor exakt

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5