Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

mirix: Jo, det har du rätt i, iallafall med kläderna, för man har ju inte så mycket tid....

• flingansnö

flurran: Vad är en krogros?

Anna: Låter som att du skulle behöva träffa Åsa och få en släng av magsjuka, för att tömma systemet liksom.... Eller inte det... nej kanske inte.... Har du provat tabletterna?

• flingansnö

flurran: Jaha! Då fattar jag. Skulle gärna gärna följa med på prommis, men jobbar idag igen... ska hämta G lite innan fem, och sedan åka till Viksjö och hämta grejjer och sedan hem och laga mat i full fart. Inge kul att lovet är över....

• flingansnö

stackars dig Mirjam, och stackars dig Anna. Vill ni byta? Jag ska gå och ha 2 och en halv timme sv/en med 15 galna 16-åringar!

• flingansnö

Var är alla ikväll??!! är det det vackra vädret som drar mer än kära fl?

Här hemma är det lugnt, jag gillar att få gå omkring och plocka och fixa här, det är så ljust och härligt! Gustav tittar på Telletubbies nu, men snart måste han bara sova, det är ju dubbelavsnitt på Desperate housewives ikväll. Maken har dessutom lovat både fot och axel massage när han kommer hem från bowlingen!

• flingansnö

Godmorgon! Vilka nätter ni har! Stackare! Lider verkligen med er när ni inte får sova. Är dock grymt imponerad av er också! Shit vad ni klarar er bra!

Min morgon var hmmm hektisk.... men nu är jag på jobbet, med Amy Winehouse i hörlurarna och ska försöka jobba lite... Ska nog skriva lite i bloggen först bara.... jag ska bara, jag ska bara, sa Alfons Åberg....

Hoppas ni får en bra dag idag allihopa!

Kram

• flingansnö

Mirix: Vi är inte en dömande grupp!! Här är vi tillåtande!! Här får man stöttning i de val man gör inte fördömanden!!

• flingansnö

och dessutom så har ni ju en ergonomis sele så det borde kompensera lite

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5