Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

Hej! Tack för fika idag! Hoppas ni hade en trevlig prommenad! Ledsen att jag drog ivägså fort, jag var verkligen uppe i varv! Ska försöka lugna ner mig lite under påskhelgen.

BT: Hur var kyrkan? Varför har ni valt den kyrkan? Vi hade G:s dop iviksj, och den kyrkan är såååå fin! Och udnerbar akustik (på gott och ont )

Marina: Shit vilken söt lite Isa du har!!!

Anna och Karin: Tack för lånet av era UNDERBARA söta små bebisar! Och Jennie: Luke är skitsöt!! Vilket charmtroll!

Det blev för vrigt ingen shopping för mig, det visade sig att det blivit billigt hos verkstan för att de inte fixat båda felen! Det ena felet, var fixat, men det andra hade de bar kollat vad det eventuellt kunde vara! Det tog de tusen!!!! kr för!!! 1000kr!! Nu har vi ny tid på en anna verkstad på tisdag. Han skulle kolla på bilen och lämna en offert efteråt. Men den måste ju fixas, känns inte som att man kan åka omkring hela sommaren med trasig ac.

I morgon får vi (förhoppnigsvis) besked om lånet för renovering, och om det går igenom får jagmin underbara rosa kyl!!

Kram och godnatt!

• flingansnö

Hej! Är vaken mitt i natten för ovanligheten skull! Kan inte fatta att maken inte väckte mig när jag somnade när jag la Gustav. Sen hade han mage att skälla på mig när han kom och la sig, för att jag inte fixat i ordning i badrummet efter att jag ch G badade. Men hallåå!! Jag somnade ju! och nu ä jag klarvaken... surt....

Flurran: skickar några kramar och hopps att du sover gott just nu, och att morgondagen blir bättre. Fika i morgon kanske?

Tip: fika 11.30 funkar absolut. Jag är gärna smakråd och så kan vi äta lunch

BT:shit vad mycket pengar!

marina: Nä, han är lite speciell min karl, som gillar rosa. Men jag tror att han går med på det för då "måste" jag gå med på saker han vill ha sen, typ en ny platt-tv, eller en ny dator eller nåt....

Jag gör en fikalista för i morgon, hoppas att fler hänger på:

Fika och smakråd åt Tip i jakan 11.30

Tip (tog mig friheten att skriva in dig)
    snowflake

Misses: Hoppas du kan komma och äta lunch i morgon istället. Lovar att hjälpa dig så att du inte äter ngt dumt.... (om det nu finns ngt du kan äta ver huvud taget på ett cafe...)

• flingansnö

japp!! 12.00 blir bra! Vilken optiker var det?

• flingansnö

Disan: Hoppas du orkar! jag lovar att inte sitta med ryggen mot dig idag!

• flingansnö

absolut, wayne funkar, gillade det igår!

• flingansnö

Vad trist att du inte kommer, men förstår dig fullt ut. Minns ni förr när man skyndade sig att dusha för att man skulle hinna dricka vin och sminka sig innan man gick ut och dansade?

• flingansnö

Flurran: Vem är Jeff Dunham??

Karin: Mirjam var och fikade med oss idag, Mira var stor och Mirjam trött men söt och glad som vanligt.

Misses: Det var så lite så!

Marina: Tack för lånet av underbara Isa idag!! Hon är supergo!!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5