Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

oj, tittade mig i spegelen..... nu går jag hem och sover en timme.... får jobba ikväll istället.... snacka om grisögon....

• flingansnö

Nu är jag tillbax Sov 45 minuter och fick lunch av en kompis! Grisögonen är ngt mindre, eller större får man väl säga, och jag bättrade på sminket lite så nu skrämmer jag väl inte livet ur ungarna iallfall. Dessutom ska vi brandövning idag, så det mesta av en av lektionerna går väl åt till det

flurran: Shit vilken smärttröskel du måste ha! jag får raka mina ben varje dag om de ska hålla sig fina. Men nu under vintern har det varit rät tmycket skog...

Anna. mår du bättre nu då? och berätta hur det gå rpå BVC om Maya klarar besiktningen

• flingansnö

Jossan: Vad kul med flytt! Är det till större ni flyttat?

• flingansnö

Appropå buffning så såg jag en pappa en gågn som hade ett mycket trött barn med sig i ett köpcentrum. Barnet var kanske 3 år och de hade ingen vagn. Hon bara grät och var trött. Tillslut satte sig pappan med henne i famnen, han la henne över sina knän .på mage och buffade på hennes rumpa i ungeför fem sekunder, sen sov hon. sen satt han där med henne sovande i famnen. Jag antar att de hade buffat henne sedan hon var liten och det var en trygghetsgrej för henne.

• flingansnö

Ha ha ha, ja vi kan kanske göra ett försök, men du vet jag har ju inet fött barn!
    Jag försökte vaxa benen en gång, och J*LAR!!! Vilken smärta!!! Jag trodde jag skulle tappa all sans och vett!! ( inte för att jag har så mycket sen tidigare, men desto viktigare att hålla kvar i det man har)

• flingansnö

När jag fick ögonbrynen plockade inför mitt bröllop, fick jag öva profylaxandning undertiden, och jag tror att mammas hand var blå efteråt.

• flingansnö

Disan: Men då är det väl bra att ni börjar med mer flaska! Då får du ju en anledning tuill att sluta amma.

flurran: Vilka knep??!!! Hjälp mig berätta!! Jag gråter VARJE gång jag plocka ögonbrynen!! Tycker det är hemskt!! Men nu när jag är van med att ha dem snygga så måste jag fortsätta....

• flingansnö

hmmm.... jag vet inte riktigt när jag kan... det är ju som bekant rätt mycket nu.... Men en dag ska jag väl ändå kunna klämma in Vad säger ni om onsdagkväll nästa vecka? Måste såklart kolla med maken, men på onsdagar har vi barnvakt ordnad så det borde inte va ngra problem (om han inte har kvällsmöte förstås...)

• flingansnö

Ni som sålt grejjer på blocket, är det bäst att ha olika annonser för alla saker, eller kan man slå ihop det? Sakerna jag ska sälja är ganska olika grejjer, allt från babyskydd till trädgårdsmöbler.... hur har ni gjort?

• flingansnö

hm.... nä, inte nästa vecka.... eller kanske måndag företen.... ska kolla det...

vi ska sälja, kyl och frys, en skinsoffa, ett babyskydd och en trädgårdsmöbel från plantagen som vi köpte förra sommaren och nu inte får använda

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5