Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

Matglad: Ok, det ska jag tänka på och kolla upp. Vi fick föresten veta idag att rekryteringsprocessen på mitt jobb gått in i slutfasen, de är fyra kvar nu, som ska träffa representanter för personalen.... (ngn du känner som är med där?)

• flingansnö

Marina: Det är som en soffa, eller egetnligen två stolar i trä som sitter ihop bredvid varandra med ett bord i mitten. Det är ett parasoll och två dynor till. Den är Jättefin, och jag vill verkligen ha den själv,men nackdelen med att inte ha trädgrd är ju att det inte funkar. Jag ska kolla på plantagen vad de ligger på och lägga mig lite under, för den är ju ändå ny. Har för mig att vi betalade 2400 inklusive dynor, men är lite osäker....

Vilken tid ska ni fika på Fredag? Jag slutar ofta tidigt på fredagarna och ska ju ändå ut till Viskjö för att hämta G och så. Vore roligt att ses, om det är ok altså....

kom på att vi har ngra köksskåp att sälja oxå, de borde man kunna lägga i samma annons som kylen och frysen va?

• flingansnö

Jag kommer gärna vid två-tiden! Jag har ju inte sett ert husheller! Ska jag ta med mig ngt?

• flingansnö

ok, det låter verkligen jobbigt.... har inga råd att ge, Gustav sov ju så bra ända från början... Hoppas det löser sig!!

Nu ska jag sova, fattar inte att jag är så trött!! Det är väl PMSn som ärpå intågande, nu ska det bli intressant om rosenroten funkar, jag hoppas verkligen det, har ätit i två veckor nu, men nu när jag har ägglossning får vi se hur det går.

Är det ngn som pratat med Sanna föresten? Var ni inte där och fikade häromdagen? Hur mår hon?

• flingansnö

Marina.Vad skönt att höra!

nä, nu MÅSTE jag sova!!

Godnatt!!

• flingansnö

God morgon!

Även idag har jag cyklat de 6-7 km till fjällenskolan och sedan tillbaka till jobbet 6 km till! det är som att börja dagen med ett träningspass! Synd att man är så ful i hjälm bara! De skrattar åt mig på jobbet medn vad ska man göra??

Syster (förkortar det så, har varit när att skriva ss flera gånger, men det känns inte rikgit bra....) : Vad skönt att vara ledig, men uch för liten förkyld Nilo! Stackare. Fick du sova ngt alls med honom i sängen?

Jag måste bara få berätta också, kommer ni ihåg min arbetslagsledare Abbe, som jag hamnade i konflikt med, och fortfarande är i konflikt med? Iallfall min ena chef slutade ju innan Påsk och nu fick jag veta att Abbe är en av de fyra sista kvar i rekryteringsprocessen!! Jag blir fan TOKIG om han han får jobbet, och tyvär så tror jag att han har stora chanser!! Behövde bara spy ur mig lite...

Hoppas alla får en bra dag!

Kramar // Elin

• flingansnö

Jossan: Är ni trädgårdsmänniskor? I såfall är det ju underbart! Finns mycket fina små hus i skälby! (för visst är det väl där ni bor)

• flingansnö

Matglad: Ja jag tror inte det är något kul jobb faktiskt.... Jag skulleinte vilja ha det!

Marina: Det blir visst storfika på fredag? Orkar du?

• flingansnö

Syster: Tack! Men en fråga, äkta eller oäkta bostadsrätt??? WHAT??? Du behöver inte förklara, det låter bara såå roligt!

Misses. Grattis!! Bra jobbat!

Flurran: What?? Jag vill inte ha jobbet! Har inte sökt det och skulle inte ta det för all apengar i världen... eller jo kanske för några miljoner... då kunde jag ju säga upp mi gsnabbt och sedan leva på pengarna jag hann med att få....

Sitter här och äter min lunch bestående av två (eller tre?) knäckemackor med mjukost på. Typiskt att glömma matlådan idag, när jag inte hinner hem och hämta den och dessutom är pank pank pank!! Blä

• flingansnö

vad bra att tyget kom till användning!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5