Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

Sanna: Kul att höra av dig! Vilken tur att du har en man som Dagge! Skönt att höra att du tar dig ut lite, och att du inte bara ligger hemma i sängen och mår dåligt!

Kramar till dig!

• flingansnö

Är det ngn som har ngn ide om vart man kan hitta en docka med bruna ögon och brunt hår? Helst rakt brunt hår? Min systerdotter önskar sig en docka som ser ut som hon när hon fyller tre. jag ska försöka hitta en lämplig present i morgon... får väl se vad jag hittar....

• flingansnö

Hej på er!

Marina: Stackare med skikig bebis! Inte kul det där!

syster: Stackars stackars dig!! Inte kul alls!! (Disan, du får framföra detta ifall hon inte läser just nu.... )

Tip och lillaT Ha så trevligt ikväll! Jag hade gärna följt med, men har en GALEN dag i morgon så måste vila ikväll.

I övrigt kan jag berätta att jag just nu sitter och vaktar 19 nervösa elever som skriver nationellt prov i engelska.... stackare.... och stackars mig som måste rätta sen..... jag menar 19 uppsatser * i snitt 300 ord.... det är mycket.....

Sen bär det iallafalla v ut till viksjö, ska försöka göra det sista idag och på söndag så att vi kan lämna nycklarna till lägenheten sen....

Krma på er!

// E

• flingansnö

Det är därför som man älskar dem! För arternas överlevnad eller nåt sånnt. Det är fysiologiskt!

Tur att man får de där mysstunderna ibland också, när de tittar på en och ler, eller pussas, eller gosar in huvudet och somnar..... över huvudtaget är de ju som sötast när de sover...... Men det gör iallafall att man står ut med de där hemska nätterna bättre... eller hur?

• flingansnö

Mirix: Men tänk på allternativet!! Ni skulle aldrig få sova ordentlligt, och då kanske ni faktiskt skulle sätta ut henne i soprummet....

• flingansnö

Härligt syster! Tänk på hur smal och snygg man blir av att ha magsjuka

• flingansnö

disan: du är redan smal!! och det är syter också förövrigt!

• flingansnö

jag heter snowflake, för att snöflinga var upptaget... snöflingor är som jag, vackra, lättförstöreliga, och one of a kind! Ego va?!! Förut hette jag lillasnurre, för jag känner mig ofta som en liten skit som bara springer runt runt!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5