Järfällaföräldrar 5
Ok, nu är det klart, jag ÄR dum i huvudet!!!!!!!
Ok, nu är det klart, jag ÄR dum i huvudet!!!!!!!
Fan vad orättvist det där med vikten är! Jag kom ner till min inskrivningsvikt, (som är 10kg över vad jag vill väga) när sonen var 2 år!! och du är redan under din! *morr*
Lägger in denna så du fattar att jag inte är arg på riktigt, utan egentligen är glad för din skull och bara väldigt avundsjuk....
BT: Ha ha ha, så brukar jag också göra!! Älskar att köra bil själv med musik på på hög nivå!
Tip: Jag är intresserad, kostar det nåt?
Flurran: Vad härligt med två timmar ridning, men lite kallt va? Var du ute?
Nu har jag lämnat in denna uppgift också! Den lär inte bli godkänd, men jag klarad deadline med en halvtimme till godo, så jag behöver inte göra om hela uppgiften, utan får bara kompltera med det som inte är ok! SKÖNT!
Nu ska jag soooooooooova!! Godnatt på er allihopa!
Tip: När ska de börja då? Jag tror att det skulle funka för mig, hur långt springer de?
Marina: Hoppas du klara dig! Ta ipren och vila när du kan!
Syster: Stackars lilla Nilo! Inte roligt alls!!
Mirix: Vad skönt att det funkar bättre med sömnen!
Det blev kort och koncist idag.... ta hand om er!
Kram
Maraja: vad jobbigt! Jag har ingen aning om när det växer bort, vad säger de i sjukvården? Vet man vad det beror på. Hoppas att han blir bättre snart! Lycka till med städningen
Måste passa på att tipsa om barnklädesmarknad nu helgen också!
Högby
Barnklädesmarknad
Det säljs bland annat begagnade barnkläder, ytterkläder, leksaker, böcker, filmer, cyklar mm.
Lördagen den 25 april
kl 10.00 ? 14.00
Det är en ganska liten klädmarknad, men jag hittade mycket bra till G förra året. Iår har jag lämnat in massor av grejjor till försäljning!
Men kommer nog inte hinna dit nåt alls för att shoppa själv
Annelie: Nej, det brukar inte vara så mycket folk. Helt klart hanterbart!
Stora syster: Vad läskigt....
I övrigt, det blir ingen rosa kyl.... var i sumpan idag och kände på den, och den var så plastig! Kändes billig, och jag betalar fan inte närmare 20000 för ngt som känns billigt!!! Nu vet vi inte hur vi ska göra.... får kanske köpa en svart.... det är ju snyggt..... men lite trist....
Disan: Ja det är vi inne på nu, vi letar just nu efter billackerare som kan göra det snyggt.... ingen som känner en billackerare??