Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

God eftermiddag!

Hoppas att ni alla är ute i solen och njuter! När jag varit ute i högby och hämtat pengar och det som inte blev sålt, ska jag sätta mig på balkonen och dricka rosé vin och njuta av att jag överlevt dagen! Vi hade städdag med föreningen idag, och nu på em har jag varit på kalas hos syrran! Och det var inte roligt!! I morgon ska vi till vikjsö och jobba jobba jobba jobba jobba jobba och så ska vi jobba lite också....

Disan: hittade du ngt idag? Det var kul att springa på dig i morse Eller springa och springa.... men du fattar vad jag menar!

• flingansnö

Tip: vad härligt det låter! Jag ska också dricka vin ikväll!

Mirix: Ja förutom mensen som ju typ är det bästa med att vara gravid att man slipper så låter det väl bra! Grannar har man ju, så man kan lika gärna umgs med dem... och att vinna pengar är väl alltid trevligt! Är ni rika nu?

I övrigt så ligger maken och försöker natta sonen, som är ledsen för Lellen är borta!! Jag kan inte minnas senast vi såg honom, det kan till och med vara så att han är kvar på fsk.... Hoppas vi hittar honom SNART!!

kan också berätta att vi köpt en kyl/frys nu. Det blev en svart.... jag fick ge mig.... Men vi köpte en ny micro också, den är också svart och matchar fint! Jag får väl ha nåt annat rosa....

• flingansnö

Hej och godmorgon!

Mirix: vad trist!! Fattara tt du blev sur!!

syster: Men vad gjorde du på lördagen då? Nu blir jag ju nyfiken, om det till och med var så att du blev bakis Och det där med sjuka karlar!! Vad är det med dem egentligen!! (fast han kanske är sjuk ordentligt på riktigt?)
    Och stackars lilla Nilo! Du ska kanske träffa en doktor iallafall...

BT: Hur mår du? Är det ngt som har hänt? Fick du ngn att promma med igår?

Vi hade en HEKTIST dag igår! Vi var i vikjsö och jobbade HELA dagen!! Shit alltså! Men inte blev vi klara för det.... ska tillbak aidag och jobba på..... dvs , JAG ska dit och jobba, Mange ska jobba hemma... tur att vi har svärisarna som tar G på måndagar och onsdagar, och hade honom igår!!

Om ngn vill träffas och äta lunch idag så är jag på!

Kram kram // E

• flingansnö

Matglad: Japp! Pizan var god!

LillaT: Ska du på intevju?! Det hade jag missat! Lycka till!! Vad är det för jobb? *nyfiken*

• flingansnö

Disan: Jag kommer gärna förbi, jag har inte så mycket tid, men det är så trist att äta själv, jag glömde matlådan hemma.... Jag kan stanna på pizzerian och köpa med mig mat så slipepr du laga, eller stanna på Ica och köpa med mig ngt därifrån. Du kanske har ngt hemma? Vad tänerk du?

• flingansnö

Äh! blir ingen lunch! Har en smärre menskatastrof här! Fan, och har inga hemnycklar så det blir till att åka upp till centrum och köpa nya trosor och bindor på lunchen... får ta en macka i farten Skitmens!!! Tur att en kollega hade bindor med sig iaf.

• flingansnö

BT: Ok, blev lite orolig där! Ta hand om dig, och glöm inte att andas ok?

Disan: Jag hinner inte komma

• flingansnö

men jättetrist! jag ville ju träffa lilla Maya! Hon är ju så fantastiskt söt! och så sällskapet såklart, man blir lite lätt knäpp av att läsa 40 uppsatser om samma ämne.....

• flingansnö

mirix: din stackare.... Min mange jobbar dygnet runt med deklartaioner nu. Hans kunder lämnar typ in skokartonger med kvitton och säger FIXA MIN DEKLRATAION. Tur att han får betalt iaf.

Disan: ja, så var det

• flingansnö

Madolin: Jag är inte helt säker, men jag har för mig att man inte får sätta dem i kö innan de fyllt fyra månader....

I övrigt, nu ska vi ha möte och sedan ska jag ut till viksjö och slipa och måla! Är det ngn som har lite extra energi liggande ngnstans? Nej visst ja, ni har ju barn... tänkte inte på det..... skickar lite extra till er isället

Kram på er så hörs vi i morgon!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5